dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Zvonková, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:41Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:41Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53271
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter, přičemž jejím tématem je "Práce s poezií pro děti v MŠ". Věnuji se v ní gramotnosti, konkrétněji pak gramotnosti čtenářské a čtenářské pregramotnosti. Dále jsem sumarizovala poznatky o literatuře pro děti a mládež, v rámci, které jsem se dále věnovala přímo básnické tvorbě pro děti, blíže pak žánrům poezie, které vycházejí ze slovesného folkloru. Vytyčila jsem zde i pět známých českých autorů, kteří tuto poezii tvořili. V praktické části najdeme sadu aktivit, která obsahuje činnosti zaměřené na práci s dětskou poezií v prostřední mateřské školy. Úplným závěrem celé práce je zpracování sady aktivit, realizované v praxi, evaluace a doporučení pro praxi v mateřské škole. |
|
dc.format |
88 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dětská literatura
|
cs |
dc.subject |
čtenářská pregramotnost
|
cs |
dc.subject |
poezie pro děti
|
cs |
dc.subject |
slovesný folklor
|
cs |
dc.subject |
children's literature
|
en |
dc.subject |
reading preliteracy
|
en |
dc.subject |
poetry for children
|
en |
dc.subject |
vernacular folklore
|
en |
dc.title |
Práce s poezií pro děti v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Work with Poetry for Children in Kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Fasnerová, Martina |
|
dc.date.accepted |
2023-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis has a theoretical-application character, with its theme being "Working with Poetry for Children at the Met." I dedicate myself to literacy in it, and more specifically to literacy in reading and reading preliteracy. I further summarized my knowledge of literature for children and young people, within which I further devoted myself directly to poetry for children, closer to genres of poetry that are based on verb folklore. I also listed here five well-known Czech authors who made this poetry. In the practical part, we find a set of activities that includes activities focused on working with children's poetry in the middle kindergarten. The complete conclusion of the whole work is the processing of a set of activities, implemented in practice, evaluation and recommendations for practice in nursery school. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
63368
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-27 |
|