Tvorba business modelu nového fotoateliéru
Show full item record
No preview available
Title:
|
Tvorba business modelu nového fotoateliéru |
Author: |
Hubáčková, Alexandra
|
Advisor: |
Slinták, Karel
|
Abstract:
|
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu business modelu nového fotoateliéru a je jejím hlavním cílem. Pro řešení této problematiky byl zvolen rozbor podnikatelského prostředí a kvantitativní výzkum. Kvantitativní výzkum analyzuje zákazníka a jeho chování na trhu. Výsledky pomohly určit, jakým směrem by měla tvorba business modelu směřovat. Navrhnutý model byl následně ekonomicky vyhodnocen pomocí nákladové analýzy a byly vyhodnoceny jeho rizika. Hlavním přínosem této diplomové práce je navrhnutí business modelu a jeho zhodnocení po ekonomické stránce, která pomůže podnikateli v rozhodnutí, zdali toto podnikání uskutečnit či nikoliv. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53354
|
Date:
|
2023-02-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Discipline:
|
Podnikání a ekonomika podniku |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account