Projekt zvýšení spokojenosti pacientů očního oddělení v Pardubické nemocnici od a.s. Nemocnice Pardubického Kraje
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Ishizaki, Takayuki
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:48Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:48Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53423
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zvýšení spokojenosti pacientů očního oddělení v Pardubické nemocnici. Cílem předkládaného projektu je navrhnout možnosti zvýšení spokojenosti u oftalmologických pacientů v Pardubické nemocnici. Teoretická část se zabývá spokojeností u oftalmologických pacientů, jakým způsobem spokojenost hodnotit, zpracovávat a zahrnout do dalších analýz. Dále je popsán pacient ve smyslu zákazníka ve zdravotnickém segmentu a marketingový mix. V empirické části jsou zjištěná data analyzována a v rámci návrhu zlepšení spokojenosti je zpracována nákladová, riziková a časová analýza. |
|
dc.format |
87 s. (89 882 znaků bez mezer) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
časová analýza
|
cs |
dc.subject |
nákladová analýza
|
cs |
dc.subject |
oční oddělení
|
cs |
dc.subject |
pacient
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
zákaznický servis
|
cs |
dc.subject |
cost analysis
|
en |
dc.subject |
customer service
|
en |
dc.subject |
ophthalmalogical department
|
en |
dc.subject |
patient
|
en |
dc.subject |
risk analysis
|
en |
dc.subject |
satisfaction
|
en |
dc.subject |
satisfaction
|
en |
dc.subject |
time analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení spokojenosti pacientů očního oddělení v Pardubické nemocnici od a.s. Nemocnice Pardubického Kraje |
|
dc.title.alternative |
Project to increase the patients satisfaction of the Ophthalmology Department at Pardubice Hospital from JSCo. Hospital of Pardubice Region |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dobeš, Kamil |
|
dc.date.accepted |
2023-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on increasing the satisfaction of patients of the Ophtalmalogical Department in Pardubice Hospital. The aim of this project is to propose ways to increase satisfaction of ophthalmology patients in Pardubice Hospital. The theoretical part deals with the satisfaction of ophthalmic patients, how to assess, process and include in further analyses. Furthermore, the patient in the sense of a customer in the healthcare segment and the marketing mix are described. In the empirical part, the findings are analyzed and a cost, risk and time analysis is developed as part of a proposal to improve satisfaction. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management in Healthcare |
en |
dc.identifier.stag |
64568
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account