Tvorba business modelu fitness centra
Show full item record
No preview available
Title:
|
Tvorba business modelu fitness centra |
Author: |
Jakub, Filip
|
Advisor: |
Slinták, Karel
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je vytvoření business modelu nového fitness centra v Novém Jičíně. Záměr tvorby tohoto business modelu vychází ze stále se zvyšujícího zájmu o zdravý životní styl, a z růstu významu volnočasových aktivit. Práce je složená z části teoretické, praktické a projektové. Podkladem pro vypracování modelu jsou analýzy prostředí PESTE, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT. Pro ověření hypotézy hodnoty je využito kvantitativního výzkumu. Návrh hodnotové nabídky je stanoven s pomocí nástroje Value Proposition Canvas, který pojímá profil zákazníka a hodnotovou mapu. V projektové části je zhotoven business model fitness centra reflektující zjištění získaná v analytické části včetně ekonomického a rizikového zhodnocení tohoto podnikání. Projektová část poskytuje informace potřebné při rozhodování o realizaci podnikání. Práce je souborem hypotéz autora a jejich ověření je možné pouze testem reality. Cíle práce bylo dosaženo a byla potvrzena domněnka tržní příležitosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53701
|
Date:
|
2023-02-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account