The Language of Fast-Food Advertisements: A Linguistic Analysis

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Language of Fast-Food Advertisements: A Linguistic Analysis

Show full item record

No preview available
Title: The Language of Fast-Food Advertisements: A Linguistic Analysis
Author: Bilavčíková, Zuzana
Advisor: Drábková, Lenka
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá tištěnými reklamami rychlého občerstvení, jmenovitě, McDonald 's, KFC, Burger King a Subway. Skládá se ze dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části je definován pojem reklama, jsou popsána i jednotlivá dělení reklam, a také je vysvětlena důležitost reklamy, ale je zde zmíněna i její kritika. Práce se poté soustředí konkrétně na jazyk reklam, protože ten má v reklamách důležitou roli. Praktická část obsahuje lingvistickou analýzu vybraných tištěných reklam, jejímž cílem je najít jazykové prostředky, které byly charakterizovány v teoretické části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53790
Date: 2022-11-07
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bilavčíková_2023_dp.pdf 3.817Mb PDF View/Open None
bilavčíková_2023_op.doc 52Kb Unknown View/Open None
bilavčíková_2023_vp.doc 51Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account