The Language of Fast-Food Advertisements: A Linguistic Analysis
Show full item record
No preview available
Title:
|
The Language of Fast-Food Advertisements: A Linguistic Analysis |
Author: |
Bilavčíková, Zuzana
|
Advisor: |
Drábková, Lenka
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá tištěnými reklamami rychlého občerstvení, jmenovitě, McDonald 's, KFC, Burger King a Subway. Skládá se ze dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části je definován pojem reklama, jsou popsána i jednotlivá dělení reklam, a také je vysvětlena důležitost reklamy, ale je zde zmíněna i její kritika. Práce se poté soustředí konkrétně na jazyk reklam, protože ten má v reklamách důležitou roli. Praktická část obsahuje lingvistickou analýzu vybraných tištěných reklam, jejímž cílem je najít jazykové prostředky, které byly charakterizovány v teoretické části. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53790
|
Date:
|
2022-11-07 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account