Založení internetového obchodu na vybraný produkt se zaměřením na dropshipping

DSpace Repository

Language: English čeština 

Založení internetového obchodu na vybraný produkt se zaměřením na dropshipping

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Rak, Tomáš
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:11Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:11Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53892
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá vytvořením internetového obchodu s chovatelskými potřebami s využitím dropshippingu jakožto skladového a logistického modelu. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako internetový obchod a dropshipping a popsány aspekty založení a řízení e-shopu. Dále jsou popsány možnosti marketingu se zaměřením na SEO. V praktické části je analyzován trh internetových obchodů s chovatelskými potřebami, vytvořen projekt založení obchodu včetně výběru vhodné platformy a dropshippingového partnera a popsána implementace SEO do projektu. Nakonec je provedena nákladová a riziková analýza a uvedeny doporučení pro eliminaci potenciálních rizik.
dc.format 94 s. (21 238 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject dropshipping cs
dc.subject chovatelské potřeby cs
dc.subject SEO cs
dc.subject marketing cs
dc.subject online store en
dc.subject dropshipping en
dc.subject pet supplies en
dc.subject SEO en
dc.subject marketing en
dc.title Založení internetového obchodu na vybraný produkt se zaměřením na dropshipping
dc.title.alternative Setting up an Online Shop for a Selected Product with a Focus on Dropshipping
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Barešová, Petra
dc.date.accepted 2023-06-09
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the creation of an online pet store using dropshipping as a warehouse and logistics model. The theoretical part explains concepts such as online shop and dropshipping and describes aspects of setting up and managing an e-shop. Furthermore, marketing options are described with a focus on SEO. In the practical part, the market for online pet shops is analysed, a project for setting up a shop is developed, including the selection of a suitable platform and dropshipping partner, and the implementation of SEO in the project is described. Finally, a cost and risk analysis is performed and recommendations are given to eliminate potential risks.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 61747
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
rak_2023_dp.pdf 2.948Mb PDF View/Open None
rak_2023_op.docx 50.01Kb Unknown View/Open None
rak_2023_vp.docx 48.98Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account