Připravenost dětí do první třídy základní školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Černochová, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T11:46:54Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T11:46:54Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5399
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem mé bakalářské práce "Připravenost dětí do první třídy základní školy" je vývoj dítěte od prenatálního období po předškolní věk. Dále je v ní zařazeno vymezení pojmů jako školní zralost, školní úspěšnost, odklad školní docházky a předčasný nástup. Uvádí nejčastější metodu ke zjištění školní připravenosti. Zabývá se metodami, které jsou vhodné pro reedukaci školní nezralosti a na základě případové studie poukazuje na důležitost spolupráce rodiny a školy. |
cs |
dc.format |
55 s., 10 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4669079 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Školní zralost
|
cs |
dc.subject |
školní úspěšnost
|
cs |
dc.subject |
odklad školní docházky
|
cs |
dc.subject |
předčasný nástup
|
cs |
dc.subject |
metoda pracovních listů
|
cs |
dc.subject |
metoda dobrého startu
|
cs |
dc.subject |
School maturity
|
en |
dc.subject |
school preparedness
|
en |
dc.subject |
delay school attendance
|
en |
dc.subject |
unripe accession
|
en |
dc.subject |
method jobsheet
|
en |
dc.subject |
methody good start
|
en |
dc.title |
Připravenost dětí do první třídy základní školy |
cs |
dc.title.alternative |
The children school preparedness |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hozová, Leona |
|
dc.date.accepted |
2008-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work " The children school preparedness" describes the evolution of a child since the prenatal period till the preschool age. There are also defined and described terms like the school maturity, the school fruitfulness, the delayed school attendance and the unripe accession. The work mentions the most frequent method of the school preparedness recognition. Next the work deal with the methods suitable for reeducation of the school immaturity. It also shows - based on the case study - the importance of the cooperation between the family and the school. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
6789
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-25 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
školní zralost
|
cs |
local.subject |
school readiness
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account