dc.contributor.advisor |
Řehoř, Antonín
|
|
dc.contributor.author |
Smrčková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T11:47:57Z |
|
dc.date.issued |
2008-03-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5403
|
|
dc.description.abstract |
Práce popisuje na případové studii vývoj sociálního klimatu ve sledované třídě v průběhu školního roku. Hlavním cílem je zjistit, zda styl vedení učitele a přístupy, které používá, jsou faktory ovlivňující vývoj sociálního klima třídy. Práce je založena na principech kooperativní výchovy, které se vyznačují snahou demokratické a humanistické výchovy a zjišťuje, zda jejich používání přispívá ke zlepšování sociálního klimatu ve sledované třídě a jak tyto principy ovlivní vzájemnou interakci mezi učitelem a studentem. |
cs |
dc.format |
63 s. |
cs |
dc.format.extent |
1029855 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.03.2038 |
|
dc.subject |
kooperativní výchova
|
cs |
dc.subject |
síť sociálních vztahů
|
cs |
dc.subject |
klima školní třídy
|
cs |
dc.subject |
interakce
|
cs |
dc.subject |
pedagogická komunikace
|
cs |
dc.subject |
cooperative education
|
en |
dc.subject |
social relationship
|
en |
dc.subject |
climate of a school class
|
en |
dc.subject |
interaction
|
en |
dc.subject |
educational communication
|
en |
dc.title |
Faktory ovlivňující sociální klima třídy na střední škole |
cs |
dc.title.alternative |
Factors affecting the social climate in secondary school classes |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2008-05-15 |
|
dc.date.vskp-available |
2038-03-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work describes development of social climate in a school class in course of one academic year on a case study. The objective of this work is investigation whether teacher's approach and leadership affects development of social climate of a class. Investigation is based on principles of cooperative education, which is characterized by tendency to use democratic and human approach to education and is finding, how it improves social climate in a school class and how these principles affects interaction between teacher and students. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/157
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1009098
|
|
dc.date.assigned |
2006-11-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
klima třídy
|
cs |
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
classroom climate
|
en |
local.subject |
secondary schools
|
en |