Faktory ovlivňující sociální klima třídy na střední škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Faktory ovlivňující sociální klima třídy na střední škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Řehoř, Antonín
dc.contributor.author Smrčková, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-16T11:47:57Z
dc.date.issued 2008-03-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5403
dc.description.abstract Práce popisuje na případové studii vývoj sociálního klimatu ve sledované třídě v průběhu školního roku. Hlavním cílem je zjistit, zda styl vedení učitele a přístupy, které používá, jsou faktory ovlivňující vývoj sociálního klima třídy. Práce je založena na principech kooperativní výchovy, které se vyznačují snahou demokratické a humanistické výchovy a zjišťuje, zda jejich používání přispívá ke zlepšování sociálního klimatu ve sledované třídě a jak tyto principy ovlivní vzájemnou interakci mezi učitelem a studentem. cs
dc.format 63 s. cs
dc.format.extent 1029855 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.03.2038
dc.subject kooperativní výchova cs
dc.subject síť sociálních vztahů cs
dc.subject klima školní třídy cs
dc.subject interakce cs
dc.subject pedagogická komunikace cs
dc.subject cooperative education en
dc.subject social relationship en
dc.subject climate of a school class en
dc.subject interaction en
dc.subject educational communication en
dc.title Faktory ovlivňující sociální klima třídy na střední škole cs
dc.title.alternative Factors affecting the social climate in secondary school classes en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2008-05-15
dc.date.vskp-available 2038-03-20
dc.description.abstract-translated This work describes development of social climate in a school class in course of one academic year on a case study. The objective of this work is investigation whether teacher's approach and leadership affects development of social climate of a class. Investigation is based on principles of cooperative education, which is characterized by tendency to use democratic and human approach to education and is finding, how it improves social climate in a school class and how these principles affects interaction between teacher and students. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/157 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1009098
dc.date.assigned 2006-11-30
utb.result.grade A
local.subject klima třídy cs
local.subject střední školy cs
local.subject classroom climate en
local.subject secondary schools en


Files in this item

Files Size Format View
smrčková_2008_dp.pdfBlocked 1005.Kb PDF View/Open
smrčková_2008_vp.doc 64.18Kb Microsoft Word View/Open
smrčková_2008_op.doc 61.19Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account