Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Fafílek, Michael
|
|
dc.contributor.author |
König, Zdeněk
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:20Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:20Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54094
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou Marketingového mixu, který je představen na vybraném podniku. Cílem práce je navrhnout pro vybraný podnik doporučení, která povedou ke zlepšení současného marketingového mixu podniku. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první části práce je teoretická a je zde uvedena všechna literatura, která je kritická pro vypracování druhé části práce. Druhá část této práce je praktická a snaží se analyzovat jednotlivé části marketingového mixu vybraného podniku. Analýza marketingového mixu je doplněna o situační analýzu a marketingový výzkum, jež zajistí komplexnější analýzu. Marketingový mix se v práci povedlo úspěšně analyzovat a na základě této analýzy byla navrhnuta doporučení pro jeho zlepšení. |
|
dc.format |
75 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza pěti sil
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
Marketing research
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's five foreces analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
An Analysis of the Marketing Mix of a Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Matošková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2023-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with the issue of the Marketing mix, which is presented at a selected company. The goal of the thesis is to propose recommendations for the selected company that will serve to improve the company's current marketing mix. The bachelor thesis is divided into two parts. The first part of the work is theoretical and all the literature that is critical for the development of the second part of the work is listed here. The second part of this work is practical and tries to analyze the individual parts of the marketing mix of the selected company. The analysis of the marketing mix is supplemented by situational analysis and marketing research, which will ensure a more comprehensive analysis. The marketing mix was successfully analyzed in the work, and recommendations for its improvement were proposed based on this analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
63864
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account