Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Štěpánová, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:25Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:25Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54205
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti vybrané společnosti, která působí na českém a slovenském trhu v oblasti kosmetiky a kadeřnictví. Cílem teoretické části práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na danou problematiku a vysvětlení pojmů nezbytných pro zpracování části praktické. Cílem praktické časti bylo aplikovat na vybranou společnost analýzy, jež jsou představeny v teoretické části. Tyto vybrané marketingové analýzy byly zaměřeny na oblast mikroprostředí, mezoprostředí a makroprostředí vybrané společnosti. Pomocí vybraných analýz byl zjištěn současný stav konkurenceschopnosti vybrané společnosti na trhu a následně byla navržena doporučení pro zlepšení jejího konkurenčního postavení. |
|
dc.format |
84 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
analýza McKinsey 7S
|
cs |
dc.subject |
STP analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix 7P
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT-analýza
|
cs |
dc.subject |
Competitiveness
|
en |
dc.subject |
Competition
|
en |
dc.subject |
McKinsey 7S Analysis
|
en |
dc.subject |
STP Analysis
|
en |
dc.subject |
7P Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Porter's Five Competitive Forces Model
|
en |
dc.subject |
Benchmarking
|
en |
dc.subject |
PESTLE Analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Analysis of the Competitiveness of the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregar, Aleš |
|
dc.date.accepted |
2023-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the analysis of the competitiveness of a selected company operating on the Czech and Slovak market in the field of cosmetics and hairdressing. The aim of the theoretical part of the thesis was to prepare a literature search focused on the given issue and to explain the concepts necessary for the practical part. The aim of the practical part was to apply the analyses presented in the theoretical part to the selected company. These selected marketing analyses focused on the micro-environment, the meso-environment and the macroenvironment of the selected company. Using the selected analyses, the current state of the selected company's competitiveness in the market was determined and then recommendations for improving its competitive position were proposed. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
64174
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account