Vývoj českých módních značek a jejich udržitelnost
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vývoj českých módních značek a jejich udržitelnost |
Author: |
Bergová, Jana
|
Advisor: |
Stanická, Silvie
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce mapuje vývoj původních módních značek v kontextu novodobé české historie a jejich udržitelnost. Zamýšlí se nad možnostmi výchovy nové generace profesím potřebným k realizaci módního designu a udržení řemeslného standardu vysoké krejčoviny v České republice. Cílem bylo analyzovat současný stav a vytvořit rámcový přehled jako teoretického východiska pro zahájení účinné diskuse a hledání koncepčních řešení problematiky udržitelnosti původní české módy. Výsledky dosažené prostřednictvím dotazníkového šetření a expertních rozhovorů hovoří o nutnosti nejen restrukturalizace výchovy budoucích odborníků, ale také potřeby edukace široké veřejnosti o hodnotách a celkovém obsahu pojmu udržitelnost ve spojení s módou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54236
|
Date:
|
2022-12-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Arts Management |
Discipline:
|
Arts Management |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account