Kameraman Jiří Macák: Postupy vzniku autorských projektů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štěpánek, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Dvořáček, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:27Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:27Z |
|
dc.date.issued |
2022-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54254
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o práci kameramana Jiřího Macáka, se zaměřením na tři jeho filmy a jejich obrazovou dramaturgii. Jsou jimi jeho debut Konec srpna v hotelu Ozon (1966), známé a nezapomenutelné Slavnosti Sněženek (1983) a jeden z jeho posledních filmů Pevnost (1994). Přestože filmy dělí několik let, spojuje je Macákův autorský přístup k obrazu. V práci jsou uvedené filmy analyzovány s důrazem vnímání diváka a jeho ovlivňování filmovým obrazem. |
|
dc.format |
71 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Jiří Macák
|
cs |
dc.subject |
Slavnosti Sněženek
|
cs |
dc.subject |
Pevnost
|
cs |
dc.subject |
Konec srpna v hotelu Ozon
|
cs |
dc.subject |
obrazová dramaturgie
|
cs |
dc.subject |
kameraman
|
cs |
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
Jiri Macak
|
en |
dc.subject |
The Snowdrop Festival
|
en |
dc.subject |
The Fortress
|
en |
dc.subject |
Late August at the Hotel Ozone
|
en |
dc.subject |
visual dramaturgy
|
en |
dc.subject |
cinematographer
|
en |
dc.subject |
film
|
en |
dc.title |
Kameraman Jiří Macák: Postupy vzniku autorských projektů |
|
dc.title.alternative |
Professor Jiří Macák - Procedures for creating visual projects |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Koblovský, Petr |
|
dc.contributor.referee |
Liebenberger, Július |
|
dc.date.accepted |
2023-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master's thesis focuses on the work of cinematographer Jiří Macák, with a particular emphasis on three of his films and their visual dramaturgy. These films are his debut Late August at the Hotel Ozone (1966), the well-known comedy The Snowdrop Festival (1983), and one of his later films, The Fortress (1994). Despite the span of several years between the films, they are connected by Macák's distinctive authorial approach to the image. The thesis analyzes these films with an emphasis on the viewer's perception and the influence of the cinematic image. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Kamera |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Film Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
63190
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account