The Most Common Mistakes Made in Business Presentations

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Most Common Mistakes Made in Business Presentations

Show simple item record

dc.contributor.advisor Inselseth, Jana
dc.contributor.author Blažková, Kateřina
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:29Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:29Z
dc.date.issued 2022-11-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54306
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na nejčastější chyby v obchodních prezentacích a skládá se ze dvou částí. Teoretická část založena na poznatcích získaných ze sekundární literatury popisuje nejčastější chyby týkající se publika, slajdů, neverbální komunikace, verbální komunikace a chyby před a po přednesení prezentace. Analytická část zkoumá pět vybraných prezentujících, kteří se zúčastnili conference TED Talks a přednesli obchodní prezentaci. Jejich výkony jsou podrobně hodnoceny a pro vyskytující se chyby jsou navržena vhodnější řešení. Cílem analýzy je zjistit, zda se chyby popsané v teoretické části skutečně v obchodních prezentacích objevují, a případně navrhnout řešení, jak se těchto chyb vyvarovat.
dc.format 45 s.
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject obchodní prezentace cs
dc.subject chyby cs
dc.subject business cs
dc.subject prezentující cs
dc.subject publikum cs
dc.subject slajd cs
dc.subject neverbální komunikace cs
dc.subject verbální komunikace cs
dc.subject business presentation en
dc.subject mistakes en
dc.subject business en
dc.subject presenter en
dc.subject audience en
dc.subject slide en
dc.subject nonverbal communication en
dc.subject verbal communication en
dc.title The Most Common Mistakes Made in Business Presentations
dc.title.alternative The Most Common Mistakes Made in Business Presentations
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Drábková, Lenka
dc.date.accepted 2023-06-15
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis focuses on the most common mistakes made in business presentations and consists of two parts. The theoretical part based on findings obtained from secondary literature describes the most common mistakes regarding the audience, slides, nonverbal communication, verbal communication and mistakes made before and after delivering a presentation. The analytical part examines five selected presenters who attended TED Talks and gave a business presentation. Their performance is evaluated in detail and better solutions are proposed for mistakes that occur. The aim of the analysis is to find out whether the mistakes described in the theoretical part truly appear in business presentations and, if necessary, to propose solutions to avoid these mistakes.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-program English for Business Administration en
dc.identifier.stag 65368
dc.date.submitted 2023-05-04


Files in this item

Files Size Format View Description
blažková_2023_dp.pdf 1.668Mb PDF View/Open None
blažková_2023_op.doc 53.5Kb Unknown View/Open None
blažková_2023_vp.doc 49.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account