Software pro interaktivní výuku algoritmizace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vařacha, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Čepela, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2024-05-17T05:26:56Z |
|
dc.date.available |
2024-05-17T05:26:56Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54659
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se se zaměřuje na vývoj softwaru s cílem interaktivní výuky algoritmizace a programování pomocí herního konceptu. Práce začíná informační rešerší, která shrnuje dosavadní výsledky v oblasti vývoje softwaru využívajícího herní prvky pro výuku.V praktické části práce jsou porovnány různé frameworky pro vývoj videoher a vybrány nejvhodnější technologie pro tvorbu projektu. Cílem práce je vytvoření komplexního softwaru pro interaktivní výuku algoritmizace. V závěru práce jsou vyhodnoceny splněné cíle a návrhy směru budoucího vývoje projektu. |
|
dc.format |
84 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výukový software
|
cs |
dc.subject |
algoritmizace
|
cs |
dc.subject |
vizuální programování
|
cs |
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
Unity
|
cs |
dc.subject |
educational software
|
en |
dc.subject |
algorithmization
|
en |
dc.subject |
visual programming
|
en |
dc.subject |
game
|
en |
dc.subject |
Unity
|
en |
dc.title |
Software pro interaktivní výuku algoritmizace |
|
dc.title.alternative |
Software for Interactive Education of Algorithmization |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Panáček, Martin |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on the development of software aimed at interactive teaching of algorithmization and programming using a gaming concept. The thesis begins with an information search summarizing existing results in the field of software development utilizing gaming elements for education. In the practical part of the thesis, various frameworks for game development are compared, and the most suitable technologies for the project are selected. The aim of the thesis is to create comprehensive software for interactive algorithmization teaching. In the conclusion of the work, achieved goals are evaluated, and suggestions for the future development direction of the project are provided. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Information Technologies |
en |
dc.identifier.stag |
66798
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account