Vývoj AR modulárního sytému pro rozšíření výstavních exponátů za pomoci enginu Unity
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dlabaja, Štěpán
|
|
dc.contributor.author |
Krúpčik, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2024-05-17T05:26:56Z |
|
dc.date.available |
2024-05-17T05:26:56Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54661
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je vývoj modulárního systému rozšířen reality (AR) pro oboha- cení výstavních exponátů prostřednictvím herního enginu Unity. Práce zkoumá různé ná- stroje a rozšiřující pluginy pro Unity, Zaměřuje se na výběr neinvazivních metod detekce exponátů a navrhuje modulární bloky pro jejich augmentaci. Jsou vybrány tři reprezentativní exponáty, u kterých je AR aplikace implementována a testována. Výsledkem je Unity pac- kage s jednoduchou dokumentací, který je připraven k importu do enginu a dalšího využití. Práce klade důraz na snadnou integraci a adaptabilitu systému pro různé typy exponátů a uživatelských scénářů. |
|
dc.format |
57 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Rozšířená realita
|
cs |
dc.subject |
Unity
|
cs |
dc.subject |
AR modulární systém
|
cs |
dc.subject |
detekce exponátů
|
cs |
dc.subject |
augmen- tace exponátů
|
cs |
dc.subject |
Unity plugin
|
cs |
dc.subject |
augmented reality
|
en |
dc.subject |
Unity
|
en |
dc.subject |
AR modular system
|
en |
dc.subject |
exhibit detection
|
en |
dc.subject |
exhibit aug- mentation
|
en |
dc.subject |
Unity plugin
|
en |
dc.title |
Vývoj AR modulárního sytému pro rozšíření výstavních exponátů za pomoci enginu Unity |
|
dc.title.alternative |
Development of an AR Modular System for Exhibit Augmentation Using the Unity Engine |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mach, Václav |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of this bachelor thesis is the development of a modular augmented reality (AR) system for the enveloping of exhibition exhibits through the Unity game engine. The thesis explores various tools and augmentation plug-ins for Unity, focuses on the selection of non- invasive methods for exhibit detection and proposes modular blocks for exhibit augmenta- tion. Three representative exhibits are selected for which the AR application is implemented and tested. The result is a Unity package with simple documentation that is ready for import into the engine and further use. The work emphasizes the easy integration and adaptability of the system for different types of exhibits and user scenarios. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Software Engineering |
en |
dc.identifier.stag |
66926
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account