Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Makovská, Lucie
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:37Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:37Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54695
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na kombinaci rozšířené reality v marketingu a její dopad na nákupní chování spotřebitele, konkrétně na vliv IKEA aplikace a rozšířené reality na rozhodovací procesy lidí při nákupu nábytku. V teoretické části jsou kapitoly věnovány tématu rozšířené reality v různých odvětví, primárně v oblasti marketingu, a také nákupnímu chování spotřebitele. Cílem výzkumu poté bylo zjistit, jak může rozšířená realita ovlivňovat rozhodovací procesy lidí ve věku 25 až 35 let při nákupu nábytku v IKEA a jak velký rozdíl vnímá mezi fyzickým nákupem na pobočce a nákupem přes aplikaci. Výzkum měl také nabídnout hlubší vhled do toho, jak IKEA komunikuje a jestli by měla IKEA funkci rozšířené reality více propagovat.
dc.format 73 s. (105 250 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject rozšířená realita cs
dc.subject IKEA cs
dc.subject aplikace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject vnímání cs
dc.subject online cs
dc.subject rozhodování cs
dc.subject augmented reality en
dc.subject IKEA en
dc.subject application en
dc.subject marketing communication en
dc.subject consumer en
dc.subject purchase behaviour en
dc.subject perception en
dc.subject online en
dc.subject decision making en
dc.subject influence en
dc.title Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka
dc.title.alternative The Impact of Augmented Reality in the Ikea App on Customer Shopping Behaviour
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the combination of augmented reality in marketing and its impact on consumer buying behaviour, specifically the influence of IKEA application and its augmented reality on people's decision-making processes when buying furniture. In the theoretical part, chapters are devoted to the topic of augmented reality in different industries, primarily marketing, as well as chapters on consumer buying behaviour. The aim of the research was then to investigate how augmented reality can influence the decision-making processes of people aged 25 to 35 when buying furniture from IKEA and how much difference they perceive between physically buying in-store and buying through an app. The research was also intended to offer deeper insight into how IKEA communicates and whether IKEA should promote augmented reality more.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68256
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
makovská_2024_dp.pdf 2.138Mb PDF View/Open None
makovská_2024_op.docx 97.31Kb Unknown View/Open None
makovská_2024_vp.docx 86.16Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account