Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Makovská, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:37Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:37Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54695
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na kombinaci rozšířené reality v marketingu a její dopad na nákupní chování spotřebitele, konkrétně na vliv IKEA aplikace a rozšířené reality na rozhodovací procesy lidí při nákupu nábytku. V teoretické části jsou kapitoly věnovány tématu rozšířené reality v různých odvětví, primárně v oblasti marketingu, a také nákupnímu chování spotřebitele. Cílem výzkumu poté bylo zjistit, jak může rozšířená realita ovlivňovat rozhodovací procesy lidí ve věku 25 až 35 let při nákupu nábytku v IKEA a jak velký rozdíl vnímá mezi fyzickým nákupem na pobočce a nákupem přes aplikaci. Výzkum měl také nabídnout hlubší vhled do toho, jak IKEA komunikuje a jestli by měla IKEA funkci rozšířené reality více propagovat. |
|
dc.format |
73 s. (105 250 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
rozšířená realita
|
cs |
dc.subject |
IKEA
|
cs |
dc.subject |
aplikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
vnímání
|
cs |
dc.subject |
online
|
cs |
dc.subject |
rozhodování
|
cs |
dc.subject |
augmented reality
|
en |
dc.subject |
IKEA
|
en |
dc.subject |
application
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
consumer
|
en |
dc.subject |
purchase behaviour
|
en |
dc.subject |
perception
|
en |
dc.subject |
online
|
en |
dc.subject |
decision making
|
en |
dc.subject |
influence
|
en |
dc.title |
Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka |
|
dc.title.alternative |
The Impact of Augmented Reality in the Ikea App on Customer Shopping Behaviour |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the combination of augmented reality in marketing and its impact on consumer buying behaviour, specifically the influence of IKEA application and its augmented reality on people's decision-making processes when buying furniture. In the theoretical part, chapters are devoted to the topic of augmented reality in different industries, primarily marketing, as well as chapters on consumer buying behaviour. The aim of the research was then to investigate how augmented reality can influence the decision-making processes of people aged 25 to 35 when buying furniture from IKEA and how much difference they perceive between physically buying in-store and buying through an app. The research was also intended to offer deeper insight into how IKEA communicates and whether IKEA should promote augmented reality more. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68256
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account