Návrh komunikační strategie značky cílící na generaci Z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační strategie značky cílící na generaci Z

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Poštulková, Tereza
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:37Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:37Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54699
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na návrh komunikační strategie pro nově vznikající kavárenskou značku cílící na generaci Z. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou generace Z v kontextu ostatních generací a významem marketingu služeb a strategického plánování ve službách s důrazem na kavárenský sektor. Praktická část je věnována analýze trhu, konkurence a chování zákazníků. Data získaná z kombinace kvantitativního a kvalitativního výzkumu v rámci praktické části práce poskytují hlubší vzhled do potřeb a očekávání generace Z, což umožňuje navrhnout efektivní komunikační strategii. Projektová část práce se věnuje návrhu této strategie, s cílem nejen zaujmout cílovou skupinu, ale také vybudovat s ní dlouhodobé vztahy a podpořit loajalitu ke značce. Práce klade důraz na kreativní přístup při využívání komunikačních nástrojů, které rezonují s preferencemi generace Z.
dc.format 112 s. (202 032 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject generace Z cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject značka cs
dc.subject kavárna cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject Generation Z en
dc.subject communication strategy en
dc.subject brand en
dc.subject café en
dc.subject purchasing behavior en
dc.title Návrh komunikační strategie značky cílící na generaci Z
dc.title.alternative Proposal for a Brand Communication Strategy Targeting Generation Z
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2024-05-22
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on designing a communication strategy for a newly emerging café brand targeting Generation Z. The theoretical part addresses the characteristics of Generation Z in the context of other generations, the importance of service marketing, and strategic planning in services, with an emphasis on the café sector. The practical part is dedicated to market analysis, competition, and customer behavior. Data obtained from a combination of quantitative and qualitative research within the practical part of the thesis provide a deeper insight into the needs and expectations of Generation Z, allowing for the design of an effective communication strategy. The project part of the thesis focuses on the design of this strategy, aiming not only to attract the target group but also to build long-term relationships and support brand loyalty. The thesis emphasizes a creative approach in utilizing communication tools that resonate with the preferences of Generation Z.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68369
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
poštulková_2024_dp.pdf 2.325Mb PDF View/Open None
poštulková_2024_op.docx 94.32Kb Unknown View/Open None
poštulková_2024_vp.docx 91.00Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account