Návrh komunikační strategie značky cílící na generaci Z
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Poštulková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:37Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:37Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54699
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na návrh komunikační strategie pro nově vznikající kavárenskou značku cílící na generaci Z. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou generace Z v kontextu ostatních generací a významem marketingu služeb a strategického plánování ve službách s důrazem na kavárenský sektor. Praktická část je věnována analýze trhu, konkurence a chování zákazníků. Data získaná z kombinace kvantitativního a kvalitativního výzkumu v rámci praktické části práce poskytují hlubší vzhled do potřeb a očekávání generace Z, což umožňuje navrhnout efektivní komunikační strategii. Projektová část práce se věnuje návrhu této strategie, s cílem nejen zaujmout cílovou skupinu, ale také vybudovat s ní dlouhodobé vztahy a podpořit loajalitu ke značce. Práce klade důraz na kreativní přístup při využívání komunikačních nástrojů, které rezonují s preferencemi generace Z. |
|
dc.format |
112 s. (202 032 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
generace Z
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
kavárna
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
Generation Z
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
café
|
en |
dc.subject |
purchasing behavior
|
en |
dc.title |
Návrh komunikační strategie značky cílící na generaci Z |
|
dc.title.alternative |
Proposal for a Brand Communication Strategy Targeting Generation Z |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2024-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on designing a communication strategy for a newly emerging café brand targeting Generation Z. The theoretical part addresses the characteristics of Generation Z in the context of other generations, the importance of service marketing, and strategic planning in services, with an emphasis on the café sector. The practical part is dedicated to market analysis, competition, and customer behavior. Data obtained from a combination of quantitative and qualitative research within the practical part of the thesis provide a deeper insight into the needs and expectations of Generation Z, allowing for the design of an effective communication strategy. The project part of the thesis focuses on the design of this strategy, aiming not only to attract the target group but also to build long-term relationships and support brand loyalty. The thesis emphasizes a creative approach in utilizing communication tools that resonate with the preferences of Generation Z. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68369
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account