dc.contributor.advisor |
Kazík, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Musilová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:39Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:39Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54723
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje programu a komunikaci festivalu Znojemské historické vinobraní. Práce je obsahově rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá pojmy z oblasti festivalu, dramaturgie, publika, emocí, marketingového mixu a event marketingu. Tyto pojmy pomohou k porozumění praktické části. V praktické části je představen festival Znojemské historické vinobraní a následně jsou interpretovány výsledky z kvalitativního šetření. Na základě výzkumu byly zodpovězeny výzkumné otázky. Účelem práce je, aby mohla posloužit organizátorům Znojemského historického vinobraní k pochopení preferencí návštěvníka v programu, komunikaci a přinesla jim nové podněty, díky kterým můžou budovat kvalitnější a přínosnější program a komunikaci pro návštěvníky festivalu. |
|
dc.format |
62 s. (87 842 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Znojemské historické vinobraní
|
cs |
dc.subject |
festival
|
cs |
dc.subject |
hudební festival
|
cs |
dc.subject |
dramaturgie
|
cs |
dc.subject |
publikum
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
Znojmo historical Winefest
|
en |
dc.subject |
festival
|
en |
dc.subject |
music festival
|
en |
dc.subject |
dramaturgy
|
en |
dc.subject |
audience
|
en |
dc.subject |
emotion
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.title |
Programová nabídka a komunikace Znojemského historického vinobraní |
|
dc.title.alternative |
Program Offer and Communication of Znojmo Historical Winefest |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the topic of program offer and communication of the Znojmo historical Winefest. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part examines concepts of extended marketing mix in the field of culture, festivals, dramaturgy, audience, emotions, and event marketing. These concepts serve as a basis for understanding the content of the practical part, where Znojmo historical Winefest itself is introduced, along with it is competitive environment. Subsequently, the results of qualitative research, conducted through individual interviews, are interpreted. Based on the research, the research questions of the thesis are answered, and comprehensive desires of the event's visitors are summarized, which are alco considered as recommendations for the festival organizers. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68258
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|