Programová nabídka a komunikace Znojemského historického vinobraní

DSpace Repository

Language: English čeština 

Programová nabídka a komunikace Znojemského historického vinobraní

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Musilová, Kristýna
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:39Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:39Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54723
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje programu a komunikaci festivalu Znojemské historické vinobraní. Práce je obsahově rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá pojmy z oblasti festivalu, dramaturgie, publika, emocí, marketingového mixu a event marketingu. Tyto pojmy pomohou k porozumění praktické části. V praktické části je představen festival Znojemské historické vinobraní a následně jsou interpretovány výsledky z kvalitativního šetření. Na základě výzkumu byly zodpovězeny výzkumné otázky. Účelem práce je, aby mohla posloužit organizátorům Znojemského historického vinobraní k pochopení preferencí návštěvníka v programu, komunikaci a přinesla jim nové podněty, díky kterým můžou budovat kvalitnější a přínosnější program a komunikaci pro návštěvníky festivalu.
dc.format 62 s. (87 842 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Znojemské historické vinobraní cs
dc.subject festival cs
dc.subject hudební festival cs
dc.subject dramaturgie cs
dc.subject publikum cs
dc.subject emoce cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject Znojmo historical Winefest en
dc.subject festival en
dc.subject music festival en
dc.subject dramaturgy en
dc.subject audience en
dc.subject emotion en
dc.subject marketing mix en
dc.subject event marketing en
dc.title Programová nabídka a komunikace Znojemského historického vinobraní
dc.title.alternative Program Offer and Communication of Znojmo Historical Winefest
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the topic of program offer and communication of the Znojmo historical Winefest. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part examines concepts of extended marketing mix in the field of culture, festivals, dramaturgy, audience, emotions, and event marketing. These concepts serve as a basis for understanding the content of the practical part, where Znojmo historical Winefest itself is introduced, along with it is competitive environment. Subsequently, the results of qualitative research, conducted through individual interviews, are interpreted. Based on the research, the research questions of the thesis are answered, and comprehensive desires of the event's visitors are summarized, which are alco considered as recommendations for the festival organizers.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68258
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
musilová_2024_dp.pdf 2.279Mb PDF View/Open None
musilová_2024_op.docx 92.26Kb Unknown View/Open None
musilová_2024_vp.docx 92.46Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account