Rizikové chování v online prostoru u žáků základních škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hladík, Jakub
|
|
dc.contributor.author |
Regináčová, Sára
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:40Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:40Z |
|
dc.date.issued |
2023-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54737
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá rizikovým chováním v online prostoru u žáků druhého stupně základních škol. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly, ve kterých definuje sexting, kyberšikanu a kybergrooming a dále vymezuje pojmy s nimi spojené. Popisuje aktéry a jejich motivace, rizika, dopady a právní rámce. Poslední kapitola teoretické části se zabývá prevencí sextingu, kyberšikany a kybergroomingu ze strany školy a rodiny. Praktická část obsahuje data a jejich interpretaci vycházející z kvantitativního výzkumu, realizovaného formou dotazníkového šetření. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda se žáci druhého stupně základních škol chovají rizikově v online prostoru. |
|
dc.format |
72 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sexting
|
cs |
dc.subject |
kyberšikana
|
cs |
dc.subject |
kybergrooming
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
online
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
sexting
|
en |
dc.subject |
cyberbullying
|
en |
dc.subject |
cybergrooming
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
online
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
primary school
|
en |
dc.title |
Rizikové chování v online prostoru u žáků základních škol |
|
dc.title.alternative |
Risky Behaviour in Online Environment amongst Elementary School Pupils |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Martincová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2024-05-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on risky behavior in the online space among primary school students in second grade. The thesis consists of a theoretical and practical part. The theoretical part is divided into four chapters. It defines key terms such as sexting, cyberbullying, and cybergrooming, and explains the actors involved, their motivations, risks, impacts, and legal frameworks. The final chapter of the theoretical part discusses ways in which schools and families can prevent sexting, cyberbullying, and cybergrooming. The practical part presents data and its interpretation based on a quantitative research study conducted through a questionnaire survey. The research aims to determine whether second-grade primary school students engage in risky behavior in the online space. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
66611
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account