Rizikové chování v online prostoru u žáků základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rizikové chování v online prostoru u žáků základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Regináčová, Sára
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:40Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:40Z
dc.date.issued 2023-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54737
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá rizikovým chováním v online prostoru u žáků druhého stupně základních škol. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly, ve kterých definuje sexting, kyberšikanu a kybergrooming a dále vymezuje pojmy s nimi spojené. Popisuje aktéry a jejich motivace, rizika, dopady a právní rámce. Poslední kapitola teoretické části se zabývá prevencí sextingu, kyberšikany a kybergroomingu ze strany školy a rodiny. Praktická část obsahuje data a jejich interpretaci vycházející z kvantitativního výzkumu, realizovaného formou dotazníkového šetření. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda se žáci druhého stupně základních škol chovají rizikově v online prostoru.
dc.format 72 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sexting cs
dc.subject kyberšikana cs
dc.subject kybergrooming cs
dc.subject prevence cs
dc.subject online cs
dc.subject internet cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject sexting en
dc.subject cyberbullying en
dc.subject cybergrooming en
dc.subject prevention en
dc.subject online en
dc.subject internet en
dc.subject primary school en
dc.title Rizikové chování v online prostoru u žáků základních škol
dc.title.alternative Risky Behaviour in Online Environment amongst Elementary School Pupils
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Martincová, Jana
dc.date.accepted 2024-05-16
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on risky behavior in the online space among primary school students in second grade. The thesis consists of a theoretical and practical part. The theoretical part is divided into four chapters. It defines key terms such as sexting, cyberbullying, and cybergrooming, and explains the actors involved, their motivations, risks, impacts, and legal frameworks. The final chapter of the theoretical part discusses ways in which schools and families can prevent sexting, cyberbullying, and cybergrooming. The practical part presents data and its interpretation based on a quantitative research study conducted through a questionnaire survey. The research aims to determine whether second-grade primary school students engage in risky behavior in the online space.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 66611
dc.date.submitted 2024-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
regináčová_2024_dp.pdf 1.350Mb PDF View/Open None
regináčová_2024_op.docx 17.97Kb Unknown View/Open None
regináčová_2024_vp.docx 16.10Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account