Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bistra
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bistra |
Author: |
Golová, Iveta
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je zvýšení spokojenosti zákazníků. Tento cíl bude dosažen díky analýze spokojenosti zákazníků a následného vytvoření vlastního projektu zvýšení spokojenosti zákazníků. Teoretická část se zabývá rozborem poznatků odborné literatury a popisem základních pojmů, jako jsou služby, zákazník, spokojenost zákazníka a gastronomie. V praktické části je zahrnuto představení společnosti a její situační analýza, která je provedena pomocí SWOT a PEST analýzou. Uvedené analýzy slouží jako základ projektu, kdy je dále proveden kvantitativní marketingový výzkum za použití dotazníkového šetření. Výsledkem analýzy je zjištění nedostatků a navržení vlastního řešení vedoucího ke zvýšení spokojenosti zákazníků Bistra. V závěru práce jsou uvedené návrhy a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54760
|
Date:
|
2024-02-05 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Design management |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account