[NEOBHÁJENO] Proč rodiče volí Montessori vzdělávání pro své děti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šíp, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Dočkalová, Magdalena
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:42Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:42Z |
|
dc.date.issued |
2023-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54779
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce "Proč rodiče volí Montessori vzdělávání pro své děti" se snaží odpovědět na otázku motivaci rodičů pro volbu jiného druhu vzdělávání. Rodiče, kteří umísťují dítě do předškolního zařízení, se snaží vybrat pro své dítě zařízení, které naplní jejich očekávání. Cílem práce je odpovědět si na otázku Proč si zvolili Montessori vzdělávací systém pro své děti. Teoretická část diplomové práce se zabývá mapováním vzniku alternativního vzdělávání, Montessori metody a analýzou motivace. V praktické části jsou analyzovány motivační faktory rodičů, pro jejichž sběr byl použitý kvalitativní výzkum. Výsledky výzkumu budou vyhodnoceny na základě otevřeného kódování. |
|
dc.format |
75 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
alternativní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
Montessori pedagogika
|
cs |
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
individualizace
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
alternative education
|
en |
dc.subject |
Montessori pedagogy
|
en |
dc.subject |
preschool education
|
en |
dc.subject |
individualization
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Proč rodiče volí Montessori vzdělávání pro své děti |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Why Parents Choose Montessori Education for Their Children |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2024-05-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis "Why Parents Choose Montessori Education for Their Children" tries to answer the question of parents´ motivation for choosing a different type of education. Parents who place their child in a preschool try to choose a facility for their child that meets their expectations. The aim of the thesis is to answer the question Why they chose the Montessori education system for their children. The theoretical part of the thesis deals with the mapping of the emergence of alternative education, the Montessori method and the analysis of motivation. In the practical part, the motivational factors of parents are analyzed, for the collection of which qualitative research was used. The results of the research will be evaluated on the basic of open coding. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
66592
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account