dc.contributor.advisor |
Pavelková, Marie
|
|
dc.contributor.author |
Podhajská, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:44Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:44Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54816
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce teoreticko - aplikačního charakteru se zabývá využitím matematických úloh ve spojení s badatelskými dovednostmi dětí předškolního věku. Teoretická část je zaměřena na rozvoj matematické pregramotnosti u dětí předškolního věku, na badatelsky orientované vzdělávání a na závěr je pozornost věnována badatelským dovednostem v matematických úlohách v prostředí mateřské školy. Praktická část představuje sadu badatelsky orientovaných úloh pro děti předškolního věku. Tato sada byla v praxi aplikována, ověřena a následně evaluována. Na základě výsledků získaných při evaluaci sady bylo zpracováno doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
67 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
matematická pregramotnost
|
cs |
dc.subject |
geometrické představy
|
cs |
dc.subject |
badatelsky orientované vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
badatelské aktivity
|
cs |
dc.subject |
řízené bádání
|
cs |
dc.subject |
mathematical pre-literacy
|
en |
dc.subject |
geometric concepts
|
en |
dc.subject |
inquiry - based learning
|
en |
dc.subject |
research activities
|
en |
dc.subject |
directed inquiry
|
en |
dc.title |
Badatelské dovednosti v úlohách pro děti předškolního věku v oblasti matematiky |
|
dc.title.alternative |
Research Skills in Tasks for Preschool Children in Mathematics |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tirpáková, Anna |
|
dc.date.accepted |
2024-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis of theoretical and applied nature examines the utilization of mathematical tasks in connection with research skills of preschool-aged children. The theoretical part is focused on the development of mathematical pre-literacy in preschool children, inquiry - based learning, and finally, attention is paid to research skills in mathematical tasks in the kindergarten environment. The practical part presents a set of research-oriented tasks for preschool-aged children. This set was applied, verified, and subsequently evaluated in practice. Based on the results obtained from the evaluation of the set, recommendations for practice of kindergartens were developed. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
67425
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-26 |
|