Badatelské dovednosti v úlohách pro děti předškolního věku v oblasti matematiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Badatelské dovednosti v úlohách pro děti předškolního věku v oblasti matematiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavelková, Marie
dc.contributor.author Podhajská, Veronika
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:44Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:44Z
dc.date.issued 2024-01-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54816
dc.description.abstract Bakalářská práce teoreticko - aplikačního charakteru se zabývá využitím matematických úloh ve spojení s badatelskými dovednostmi dětí předškolního věku. Teoretická část je zaměřena na rozvoj matematické pregramotnosti u dětí předškolního věku, na badatelsky orientované vzdělávání a na závěr je pozornost věnována badatelským dovednostem v matematických úlohách v prostředí mateřské školy. Praktická část představuje sadu badatelsky orientovaných úloh pro děti předškolního věku. Tato sada byla v praxi aplikována, ověřena a následně evaluována. Na základě výsledků získaných při evaluaci sady bylo zpracováno doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 67
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject matematická pregramotnost cs
dc.subject geometrické představy cs
dc.subject badatelsky orientované vzdělávání cs
dc.subject badatelské aktivity cs
dc.subject řízené bádání cs
dc.subject mathematical pre-literacy en
dc.subject geometric concepts en
dc.subject inquiry - based learning en
dc.subject research activities en
dc.subject directed inquiry en
dc.title Badatelské dovednosti v úlohách pro děti předškolního věku v oblasti matematiky
dc.title.alternative Research Skills in Tasks for Preschool Children in Mathematics
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tirpáková, Anna
dc.date.accepted 2024-05-27
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis of theoretical and applied nature examines the utilization of mathematical tasks in connection with research skills of preschool-aged children. The theoretical part is focused on the development of mathematical pre-literacy in preschool children, inquiry - based learning, and finally, attention is paid to research skills in mathematical tasks in the kindergarten environment. The practical part presents a set of research-oriented tasks for preschool-aged children. This set was applied, verified, and subsequently evaluated in practice. Based on the results obtained from the evaluation of the set, recommendations for practice of kindergartens were developed.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 67425
dc.date.submitted 2024-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
podhajská_2024_dp.pdf 2.873Mb PDF View/Open None
podhajská_2024_op.docx 27.11Kb Unknown View/Open None
podhajská_2024_vp.docx 25.55Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account