Rebranding vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Vaňourková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:46Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:46Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54856
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce bude mít za cíl vypracovat efektivní rebrandingovou strategii pro areál Pahrbek, a to na základě primárního výzkumu, sekundárního průzkumu a doprovodných analýz. Teoretická část bude věnována obecným principům budování značky, základním marketingovým strategiím a aktuálním trendům v oblasti ubytovacích služeb. V praktické části budou použity primární i sekundární metody šetření a analýzy, které začlení vybranou společnost do aktuálního kontextu a poskytnou možnosti pro další postup. Mezi tyto metody bude patřit Porterova analýza konkurence, dotazníkové šetření, polostrukturované rozhovory a SWOT analýza. V závěrečné projektové části bude formulován konkrétní rebrandingový plán včetně komunikační strategie. |
|
dc.format |
116 s. (221 664 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
branding značky
|
cs |
dc.subject |
marketingové strategie
|
cs |
dc.subject |
rebranding
|
cs |
dc.subject |
ubytovací služby
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
areál Pahrbek
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brand branding
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
rebranding
|
en |
dc.subject |
accommodation services
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.subject |
Pahrbek complex
|
en |
dc.title |
Rebranding vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Rebranding of the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2024-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This masters thesis will aim to develop an effective rebranding strategy for the Pahrbek site, based on primary research, secondary research and accompanying analyses. The theoretical part will be devoted to the general principles of brand building, basic marketing strategies and current trends in the field of accommodation services. In the practical part, primary and secondary research and analysis methods will be used, which will integrate the selected company into the current context and provide options for further progress. These methods will include Porter's competitor analysis, questionnaire survey, semi-structured interviews and SWOT analysis. In the final part of the project, a specific rebranding plan will be formulated, including a communication strategy. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68377
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account