Rebranding vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rebranding vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Vaňourková, Hana
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:46Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:46Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54856
dc.description.abstract Tato diplomová práce bude mít za cíl vypracovat efektivní rebrandingovou strategii pro areál Pahrbek, a to na základě primárního výzkumu, sekundárního průzkumu a doprovodných analýz. Teoretická část bude věnována obecným principům budování značky, základním marketingovým strategiím a aktuálním trendům v oblasti ubytovacích služeb. V praktické části budou použity primární i sekundární metody šetření a analýzy, které začlení vybranou společnost do aktuálního kontextu a poskytnou možnosti pro další postup. Mezi tyto metody bude patřit Porterova analýza konkurence, dotazníkové šetření, polostrukturované rozhovory a SWOT analýza. V závěrečné projektové části bude formulován konkrétní rebrandingový plán včetně komunikační strategie.
dc.format 116 s. (221 664 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject branding značky cs
dc.subject marketingové strategie cs
dc.subject rebranding cs
dc.subject ubytovací služby cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject areál Pahrbek cs
dc.subject brand en
dc.subject brand branding en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject rebranding en
dc.subject accommodation services en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject Pahrbek complex en
dc.title Rebranding vybrané společnosti
dc.title.alternative Rebranding of the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2024-05-22
dc.description.abstract-translated This masters thesis will aim to develop an effective rebranding strategy for the Pahrbek site, based on primary research, secondary research and accompanying analyses. The theoretical part will be devoted to the general principles of brand building, basic marketing strategies and current trends in the field of accommodation services. In the practical part, primary and secondary research and analysis methods will be used, which will integrate the selected company into the current context and provide options for further progress. These methods will include Porter's competitor analysis, questionnaire survey, semi-structured interviews and SWOT analysis. In the final part of the project, a specific rebranding plan will be formulated, including a communication strategy.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68377
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
vaňourková_2024_dp.pdf 1.418Mb PDF View/Open None
vaňourková_2024_op.docx 92.67Kb Unknown View/Open None
vaňourková_2024_vp.docx 73.90Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account