Hry pro rozvoj komunikace třídního kolektivu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hry pro rozvoj komunikace třídního kolektivu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Božik, Roman
dc.contributor.author Lišková, Marcela
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:47Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:47Z
dc.date.issued 2024-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54878
dc.description.abstract Předkládaná diplomová práce se zabývá zapojením her, jež rozvíjí komunikaci v třídním kolektivu. V teoretické části této práce bude vymezena komunikace, kde budou dále popsány typy komunikace, se kterou se můžeme ve škole setkat. Třídní kolektiv, ke kterému patří klima školy a klima třídy a také pojem hra, jeho dělení a příklady her. Po teoretické části přejdeme na charakteristiku metodologie výzkumu, jež probíhalo formou polostrukturovaného rozhovoru s učiteli a doplňkového pozorování ve třídách. Prostřednictvím rozhovorů a pozorování jsem dospěla k závěru, že učitelé zapojují hry do výuky napříč předměty a je pro ně důležitá komunikace, jež probíhá ve třídě. Výsledky také poukazují i na bariéry, které v komunikaci způsobuje dnešní doba a ovlivnění moderními technologiemi.
dc.format 84 s. (144 873 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject třída cs
dc.subject klima třídy cs
dc.subject hra cs
dc.subject role žáka cs
dc.subject communication en
dc.subject classroom en
dc.subject classroom climate en
dc.subject game en
dc.subject student role en
dc.title Hry pro rozvoj komunikace třídního kolektivu
dc.title.alternative Games for the Development of Class Collective Communication
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jirásková, Miroslava
dc.date.accepted 2024-05-17
dc.description.abstract-translated The present thesis deals with the involvement of games that develop communication in the classroom team. In the theoretical part of this thesis, communication will be defined, where the types of communication that can be encountered in school will be further described. The classroom collective, which includes the school climate and the classroom climate as well as the concept of play, its division and examples of games. After the theoretical part, we will move on to the characterization of the research methodology, which took the form of semi-structured interviews with teachers and additional classroom observations. Through the interviews and observations, I concluded that teachers integrate games into their teaching across subjects and that the communication that takes place in the classroom is important to them. The results also highlight the barriers to communication caused by today's times and the influence of modern technology.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 67563
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
lišková_2024_dp.pdf 2.130Mb PDF View/Open None
lišková_2024_op.docx 27.97Kb Unknown View/Open None
lišková_2024_vp.docx 26.49Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account