dc.contributor.advisor |
Benyahya, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Tran, Thi Yen Nghi
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:49Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:49Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54928
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce zkoumá filmové preference diváků v Ho Či Minově Městě ve Vietnamu v kontextu rostoucího filmového průmyslu v zemi. Studie využívá kvalitativní a kvantitativní metody k odhalení klíčových faktorů ovlivňujících volbu diváků při výběru filmů. Výsledky výzkumu poskytnou filmařům, distributorům a vládě cenné poznatky, aby mohli přizpůsobit své nabídky a přispět k celkovému růstu a rozvoji místního filmového průmyslu. |
|
dc.format |
164 p.(49 829 c), 40 p. illust |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Vietnamský filmový průmysl
|
cs |
dc.subject |
Výběr filmů divákem
|
cs |
dc.subject |
Ho Či Minovo Město
|
cs |
dc.subject |
Vietnam
|
cs |
dc.subject |
Faktory ovlivňující výběr filmů
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Chování spotřebitelů
|
cs |
dc.subject |
Kulturní a sociální vlivy
|
cs |
dc.subject |
Vietnam's film industry
|
en |
dc.subject |
Audience's movie choices
|
en |
dc.subject |
Ho Chi Minh City
|
en |
dc.subject |
Vietnam
|
en |
dc.subject |
factors influencing movie selection
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
cultural and social influences
|
en |
dc.title |
Vietnamský filmový průmysl: Diváci a jejich výběr filmů (v Ho Či Minově Městě, Vietnam) |
|
dc.title.alternative |
Vietnam's Film Industry: Audiences and their choice of movies (in Ho Chi Minh City, Vietnam) |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2024-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis examines the movie preferences of audiences in Ho Chi Minh City, Vietnam, within the context of the country's growing film industry. The study uses qualitative and quantitative methods to uncover the key factors influencing audience choices when selecting movies. The research findings will offer valuable insights for filmmakers, distributors, and the government to tailor their offerings and contribute to the overall growth and development of the local film industry. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communication |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketing Communication |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Marketing Communication |
en |
dc.identifier.stag |
68445
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|