Marketingová komunikace obce Cetechovice s občany

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace obce Cetechovice s občany

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Hájková, Andrea
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:49Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:49Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54929
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá tématem marketingové komunikace obce Cetechovice s jejími občany. V době rostoucího významu informačních technologií a efektivní komunikace je pro místní správy klíčové správně komunikovat s občany, aby mohly řádně reflektovat a adresovat jejich potřeby a očekávání. Cílem práce je identifikovat a analyzovat účinné způsoby komunikace obce se svými občany a navrhnout možnosti pro jejich zlepšení
dc.format 61 s. ( 77 535 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject marketingová komunikace v neziskovém sektoru cs
dc.subject místní správa cs
dc.subject Obec Cetechovice cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject marketing communication in the non-profit sector en
dc.subject local government en
dc.subject Cetechovice municipality en
dc.title Marketingová komunikace obce Cetechovice s občany
dc.title.alternative Marketing Communication of the Municipality of Cetechovice with its Citizens
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pončíková, Zuzana
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis addresses the topic of marketing communication of the municipality of Cetechovice with its citizens. In an era of increasing importance of information technologies and effective communication, it is crucial for local administrations to communicate properly with citizens in order to adequately reflect and address their needs and expectations. The aim of the thesis is to identify and analyze effective methods of communication between the municipality and its citizens and to propose options for their improvement.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68134
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
hájková_2024_dp.pdf 3.021Mb PDF View/Open None
hájková_2024_op.docx 127.9Kb Unknown View/Open None
hájková_2024_vp.pdf 170.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account