Marketingová komunikace obce Cetechovice s občany
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Hájková, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:49Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:49Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54929
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá tématem marketingové komunikace obce Cetechovice s jejími občany. V době rostoucího významu informačních technologií a efektivní komunikace je pro místní správy klíčové správně komunikovat s občany, aby mohly řádně reflektovat a adresovat jejich potřeby a očekávání. Cílem práce je identifikovat a analyzovat účinné způsoby komunikace obce se svými občany a navrhnout možnosti pro jejich zlepšení |
|
dc.format |
61 s. ( 77 535 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace v neziskovém sektoru
|
cs |
dc.subject |
místní správa
|
cs |
dc.subject |
Obec Cetechovice
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication in the non-profit sector
|
en |
dc.subject |
local government
|
en |
dc.subject |
Cetechovice municipality
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace obce Cetechovice s občany |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of the Municipality of Cetechovice with its Citizens |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pončíková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis addresses the topic of marketing communication of the municipality of Cetechovice with its citizens. In an era of increasing importance of information technologies and effective communication, it is crucial for local administrations to communicate properly with citizens in order to adequately reflect and address their needs and expectations. The aim of the thesis is to identify and analyze effective methods of communication between the municipality and its citizens and to propose options for their improvement. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68134
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account