Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fafílek, Michael
dc.contributor.author Absolonová, Pavlína
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:50Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:50Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54938
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje analýze marketingového mixu vybrané společnosti. Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na zpracování teoretických poznatků týkajících se problematiky marketingového mixu. Ve stručnosti je popsána i oblast marketingového prostředí a marketingového výzkumu. Teoretická část bakalářské práce je určena jako podklad pro část praktickou. V praktické části je provedena analýza současného stavu marketingového mixu vybrané společnosti, dále je popsáno prostředí společnosti prostřednictvím PEST analýzy a Porterova modelu pěti sil. V rámci praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření. Následně jsou všechny provedené analýzy shrnuty formou SWOT analýzy. V závěru jsou představeny návrhy vedoucí ke zlepšení postavení prvků marketingového mixu ve vybrané společnosti.
dc.format 83 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject osivo cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Seed en
dc.subject Questionnaire Survey en
dc.title Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
dc.title.alternative Analysis of the Marketing Mix of a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Barešová, Petra
dc.date.accepted 2024-06-10
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is devoted to the analysis of the marketing mix of a selected company. The theoretical part of the bachelor thesis focuses on the elaboration of theoretical knowledge related to the marketing mix. The field of marketing environment and marketing research is also briefly described. The theoretical part of the bachelor thesis is intended as a basis for the practical part. In the practical part, the current state of the marketing mix of the selected company is analysed, the company's environment is described through PEST analysis and Porter's five forces model. In the practical part, a questionnaire survey was conducted. Subsequently, all the analyses performed are summarized in the form of a SWOT analysis. Finally, suggestions leading to the improvement of the position of marketing mix elements in the selected company are presented.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 67007
dc.date.submitted 2024-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
absolonová_2024_dp.pdf 2.291Mb PDF View/Open None
absolonová_2024_op.pdf 487.6Kb PDF View/Open None
absolonová_2024_vp.pdf 800.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account