Projekt zlepšení současného stavu externího HR marketingu ve vybrané společnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zlepšení současného stavu externího HR marketingu ve vybrané společnosti |
Author: |
Kořená, Tereza
|
Advisor: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstract:
|
Diplomová práce pojednává o externím HR marketingu a budování značky zaměstnavatele, které představují důležité oblasti pro získávání kvalifikovaných zaměstnanců a jejich následnou stabilizaci. Cílem teoretické části diplomové práce bylo zpracovat literární rešerši vztahující se k oblasti HR marketingu s důrazem na činnosti externího HR marketingu zahrnující zejména získávání zaměstnanců a následně formulovat teoretická východiska pro zpracování praktické části. Cílem části praktické bylo provést analýzu současného stavu externího HR marketingu ve vybrané společnosti. Analýza současného stavu byla zpracována na základě interview, vybraných personálních ukazatelů a analýzy interních materiálů vybrané společnosti. Bylo zjištěno, že na atraktivitu zaměstnavatele má vliv jeho jméno tvořené jeho stabilitou, tržním úspěchem, firemní kulturou a pracovními podmínkami včetně odměňování. Projektová část obsahuje návrhy opatření, jejichž realizace přispěje ke zvýšení atraktivity vybrané společnosti jako zaměstnavatele a rozšíření povědomí o vybrané společnosti na vnějším trhu práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55002
|
Date:
|
2024-02-05 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account