Utilization of CSR for Supplier Evaluation in a Selected Company
Show full item record
No preview available
Title:
|
Utilization of CSR for Supplier Evaluation in a Selected Company |
Author: |
Šoltész, Marek
|
Advisor: |
Briš, Petr
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zaměřuje na společenskou odpovědnost firem (CSR) a její implementaci do nákupních postupů výrobní společnosti. Cílem této práce je analyzovat současné nákupní procesy používané nákupním týmem společnosti a navrhnout úpravy, které by zahrnovaly ohledy na společenskou odpovědnost dodavatelů. K dosažení tohoto cíle byla provedena analýza interních dokumentů a byly provedeny rozhovory s nákupčími, aby bylo možné lépe porozumět procesům a nákupnímu týmu. K získání podrobnějších informací byly provedeny další analýzy, například analýza SWOT nebo analýza 7S McKinsey. Po analýze všech dostupných informací byly předloženy návrhy na úpravu procesů, tak aby zohledňovaly výkonnost dodavatelů v oblasti udržitelnosti a také vytvoření dotazníku udržitelnosti pro ty dodavatele, kteří dosud neobdrželi řádné CSR hodnocení. Tato práce se rovněž zaměřuje na důležitost vzdělávání nákupčích, aby byli plně připraveni na přijetí navrhovaných změn a potenciálních výzev. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55007
|
Date:
|
2024-02-05 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account