[NEOBHÁJENO] Význam domácích úkolů pohledem učitelů 1. stupně základní školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Petrů Puhrová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Holíková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:53Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:53Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55016
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku domácích úkolů z pohledu učitelů 1. stupně na základních školách. Cílem práce je zjistit, jaký význam přikládají učitelé 1. stupně domácím úkolům. Teoretická část diplomové práce vymezuje pojem domácí úkoly. Dále se zaměřuje na funkci, význam domácích úkolů, hodnocení a motivaci žáků učiteli. V praktické části je popsán a prozkoumán názor učitelek 1. stupně základní školy na zadávání domácích úkolů žákům. Data byla sbírána pomocí kvalitativního výzkumu realizovaného s učiteli 1. stupně základní školy. Rozhovory byly realizovány s deseti učitelkami 1. stupně základní školy z celé České republiky. V práci jsou analyzovány jednotlivé odpovědi učitelek a jejich názory na význam domácích úkolů z pohledu učitele. Úkoly se liší ve svém množství a míře splnění. Význam domácích úkolů učitelé spatřují v procvičování a opakování učiva. Hodnocení domácích úkolů je nejčastěji "splněn", "nesplněn". |
|
dc.format |
64 s. (118 383) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
domácí úkoly
|
cs |
dc.subject |
domácí příprava
|
cs |
dc.subject |
učitel prvního stupně
|
cs |
dc.subject |
dobrovolný úkol
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
homework
|
en |
dc.subject |
home preparation
|
en |
dc.subject |
primary school teacher
|
en |
dc.subject |
voluntary task
|
en |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.subject |
primary school
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Význam domácích úkolů pohledem učitelů 1. stupně základní školy |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Importance of Homework from the Primary School Teachers' Perspective |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Janíková, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2024-05-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis sheds light on the phenomenon of homework as perceived from the standpoint of primary school teachers. The thesis aims to find out what role primary school teachers believe homework plays. The theoretical part of the thesis defines the notion of homework. It further focuses on the function and meaning of homework as well as on pupils' assessment and their motivation by teachers. The practical part describes and examines opinions of primary school teachers on the issue of giving home assignments to pupils. The data was gathered by way of a qualitative study in which primary school teachers participated. Ten teachers from across the Czech Republic were interviewed. The thesis analyses individual answers of the teachers as well as their viewpoints on the meaning of homework. The assignments differ in their amount and the extent to which they are compulsory. The role teachers consider home assignments to play is that of practice and revision of schoolwork. In the majority of cases, the assessment of home assignment is either "completed" or "not completed". |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Lower Primary School Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teacher Training for Primary Schools |
en |
dc.identifier.stag |
67534
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account