Projekt inovace marketingové strategie společnosti Coffeespotcz, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt inovace marketingové strategie společnosti Coffeespotcz, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt inovace marketingové strategie společnosti Coffeespotcz, s.r.o.
Author: Hanáková, Denisa
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Diplomová práce se zabývá projektem inovace marketingové strategie vybrané pražírny kávy. Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt inovace marketingové strategie společnosti, aby společnost lépe obstála v konkurenčním prostředí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část představuje klíčové poznatky z oblasti marketingové strategie, strategického plánování a strategické komunikační kampaně. V rámci praktické části práce jsou využity analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, SWOT analýza a dotazníkové šetření. Poslední část práce tvoří samotný projekt inovace marketingové strategie, který konkrétně představuje jednotlivé akční plány. Celý projekt je následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55061
Date: 2024-02-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hanáková_2024_dp.pdf 2.879Mb PDF View/Open None
hanáková_2024_op.docx 41.99Kb Unknown View/Open None
hanáková_2024_vp.pdf 198.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account