Projekt inovace marketingové strategie společnosti Coffeespotcz, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt inovace marketingové strategie společnosti Coffeespotcz, s.r.o. |
Author: |
Hanáková, Denisa
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá projektem inovace marketingové strategie vybrané pražírny kávy. Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt inovace marketingové strategie společnosti, aby společnost lépe obstála v konkurenčním prostředí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část představuje klíčové poznatky z oblasti marketingové strategie, strategického plánování a strategické komunikační kampaně. V rámci praktické části práce jsou využity analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, SWOT analýza a dotazníkové šetření. Poslední část práce tvoří samotný projekt inovace marketingové strategie, který konkrétně představuje jednotlivé akční plány. Celý projekt je následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55061
|
Date:
|
2024-02-05 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account