Natáčení ve vlaku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Mayer, Viktor
|
|
dc.contributor.author |
Svoboda, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:59Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:59Z |
|
dc.date.issued |
2023-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55152
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou a porovnáním způsobu natáčení filmů Snowpiercer (2013), Mimořádná událost (2022) a Hra na hru (2024). Cílem je představit rozdíly, jakým způsobem se filmy natáčely s ohledem na příběh filmů, výši jejich rozpočtu a dobu, ve které se natáčely. Práce nejprve představuje snímky příběhově, následně rozebírá způsob, jakým se natáčely, a nakonec tyto způsoby porovnává a odůvodňuje. |
|
dc.format |
38 s (33 181 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
filmové natáčení
|
cs |
dc.subject |
vlak
|
cs |
dc.subject |
natáčení ve vlaku
|
cs |
dc.subject |
Snowpiercer
|
cs |
dc.subject |
Mimořádná událost
|
cs |
dc.subject |
Hra na hru
|
cs |
dc.subject |
způsob natáčení
|
cs |
dc.subject |
film
|
en |
dc.subject |
film shooting
|
en |
dc.subject |
train
|
en |
dc.subject |
train shooting
|
en |
dc.subject |
Snowpiercer
|
en |
dc.subject |
Mimořádná událost
|
en |
dc.subject |
Hra na hru
|
en |
dc.subject |
filming method
|
en |
dc.title |
Natáčení ve vlaku |
|
dc.title.alternative |
Filming in train |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Konečný, Lubomír |
|
dc.contributor.referee |
Mayer, Viktor |
|
dc.date.accepted |
2024-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis analyzes and compares the filming methods of Snowpiercer (2013), Mimořádná událost (2022), and Hra na hru (2024). The aim is to present the differences in how the films were shot with regard to the story of the films, their budget, and the time they were filmed. The thesis first introduces the films in terms of their story, then analyzes the way they were filmed, and finally compares and justifies these methods. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Produkce |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Film Production |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
66204
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account