Start-up oděvní designové značky v Bystřici pod Hostýnem
Show full item record
No preview available
Title:
|
Start-up oděvní designové značky v Bystřici pod Hostýnem |
Author: |
Fojtíková, Viktorie
|
Advisor: |
Novák, Petr
|
Abstract:
|
Diplomová práce je zaměřená na proces zakládání nové oděvní designové značky v Bystřici pod Hostýnem, zahrnující analýzu trhu, marketingové strategie, strategický management, finanční analýzu a rizikový management. V rámci analýzy trhu byla použita PESTLE analýza, SWOT analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. Cílem je poskytnout komplexní pohled na podnikatelský potenciál start-upu oděvní značky se zaměřením na slow fashion. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55155
|
Date:
|
2024-02-05 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Design management |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account