[NEOBHÁJENO] Dítě ze sociálně znevýhodněného prostředí z pohledu učitele mateřské školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Denglerová, Denisa
|
|
dc.contributor.author |
Zmeškalová, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:06Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:06Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55328
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá dětmi ze sociálně znevýhodněného prostředí z pohledu učitele mateřské školy. Práce je rozvržena do dvou částí. První teoretická část je rozdělena do čtyř kapitol a jsou zde definována teoretická východiska, která jsou důležitá pro výzkum. Teoretická část je zaměřena na vymezení terminologie a teoretických východisek z oblasti sociálně znevýhodněného prostředí a problematiky sociálního vyloučení, vývoje dítěte předškolního věku a přístupu v předškolním vzdělávání. Druhá část, tedy část praktická se věnuje metodologii výzkumu a realizaci kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření. Dalším krokem je zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace. |
|
dc.format |
71 s. (95 759 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální znevýhodnění
|
cs |
dc.subject |
sociálně znevýhodněné prostředí
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
učitel mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
doprovázející organizace
|
cs |
dc.subject |
social disadvantage
|
en |
dc.subject |
socially disadvantaged environment
|
en |
dc.subject |
pre-school age
|
en |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.subject |
kindergarten teacher
|
en |
dc.subject |
pre-primary education
|
en |
dc.subject |
accompanying organisation
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Dítě ze sociálně znevýhodněného prostředí z pohledu učitele mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] A Child from a Socially Disadvantaged Environment from the Perspective of a Kindergarten Teacher |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Skarupská, Helena |
|
dc.date.accepted |
2024-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with children from socially disadvantaged environments from the perspective of a kindergarten teacher. The thesis is divided into two parts. The first theoretical part is divided into four chapters and defines the theoretical bases that are important for research. The theoretical part is focused on defining terminology and theoretical bases from the socially disadvantaged environment and the issue of social exclusion, the development of pre-school children and access to pre-primary education. The second part, i.e. the practical part, deals with the methodology of research and the implementation of quantitative research in the form of a questionnaire survey. The next step is the processing and evaluation of the obtained data, including their interpretation. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
67467
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account