dc.contributor.advisor |
Mazánková, Libuše
|
|
dc.contributor.author |
Havránková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T12:47:26Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T12:47:26Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5538
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou šikanování na základní škole. Zaměřuji se zejména na šikanované děti, jejich vztah ke třídě, rodině a nejbližšímu okolí. V teoretické části popisuji pojem šikana, zvláštnosti šikany u dětí, vývojové stupně šikanování, subjekty šikany, nedostatky a poruchy prostředí, projevy šikany a její řešení. Praktická část zobrazuje výsledky výzkumu dvou brněnských škol: ZŠ - Starý Lískovec a ZŠ praktické - Královo Pole. |
cs |
dc.format |
49 s. |
cs |
dc.format.extent |
303817 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Šikana
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
oběť
|
cs |
dc.subject |
agresor
|
cs |
dc.subject |
řešení
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
Chicane
|
en |
dc.subject |
primary school
|
en |
dc.subject |
victim
|
en |
dc.subject |
agressor
|
en |
dc.subject |
solution
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
question-form
|
en |
dc.title |
Šikana na ZŠ a možnosti řešení |
cs |
dc.title.alternative |
Bullying at primary schools: possible solutions |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vavrečková, Marie |
|
dc.date.accepted |
2008-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor work deals with the problems of chicane at primary school. I focus especially on the chicaned children, their relation to the class and the nearest surroundings. In the theoretical part I describe the term chicane, specialities of chicane by children, development stages of chicane, subjects of chicane, lacks and disorders of the surroundings, signs of chicane and their solution. The practical part represents the research results of two Brno schools: Primary School Stary Liskovec and Primary School Kralovo Pole. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1009288
|
|
dc.date.assigned |
2007-04-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
rodina a škola
|
cs |
local.subject |
home and school
|
en |