Prožívání vztahů v kolektivu třídy u adolescentů s Aspergerovým syndromem
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Iva
|
|
dc.contributor.author |
Janeková, Vendula
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:09Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:09Z |
|
dc.date.issued |
2023-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55393
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na prožívání vztahů v kolektivu třídy u adolescentů s Aspergerovým syndromem. Teoretická část vymezuje poruchy autistického spektra, Aspergerův syndrom, sociální vztahy v adolescenci a integraci žáků s Aspergerovým syndromem ve školní třídě. V praktické části je kladeno za cíl prostřednictvím kvalitativního výzkumu za pomoci interpretativní fenomenologické analýzy zjistit a popsat, subjektivní prožívání vztahů v kolektivu třídy u adolescentů s Aspergerovým syndromem. Výsledky výzkumu jsou diskutovány a následně využity pro formulaci doporučení pro praxi. |
|
dc.format |
116 s. (237 026 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Aspergerův syndrom
|
cs |
dc.subject |
adolescence
|
cs |
dc.subject |
školní třída
|
cs |
dc.subject |
vztahy
|
cs |
dc.subject |
Asperger syndrome
|
en |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.subject |
school classroom
|
en |
dc.subject |
relationships
|
en |
dc.title |
Prožívání vztahů v kolektivu třídy u adolescentů s Aspergerovým syndromem |
|
dc.title.alternative |
Experiencing Classroom Relationships in Adolescents with Asperger Syndrome |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Martincová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2024-05-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the experience of relationships in the classroom collective of adolescents with Asperger's syndrome. The theoretical part defines autism spectrum disorders, Asperger's syndrome, social relationships in adolescence and integration of students with Asperger's syndrome in the school classroom. In the practical part, the aim is to identify and describe, through qualitative research using interpretative phenomenological analysis, the subjective experience of relationships in the classroom collective of adolescents with Asperger syndrome. The results of the research are discussed and subsequently used to formulate recommendations for practice. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
66510
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account