Vracovská kabelová televize - možnosti rozvoje stěžejního komunikačního média města Vracov
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Fridrich, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:09Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:09Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55410
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi dalšího rozvoje Vracovské kabelové televize, jakožto stěžejního komunikačního média sloužícího pro komunikaci a předávání informací občanům města Vracov. Cílem práce je prostřednictvím primárních výzkumných šetření popsat aktuální situaci tohoto městského infokanálu a právě na základě těchto šetření na-vrhnout vhodné kroky, které by vedly k celkovému rozvoji televize. K zodpovězení stanovených výzkumných otázek byla realizována tři výzkumná šetření. První bylo zaměřeno na analýzu současného programu, druhé odráží nynější personální obsazení včetně jeho limitů a třetí pak cílí na preference a požadavky na obsah ze strany diváků televize. Všechna tři šetření jsou základem pro komplexní finální výstup. Projektová část diplomové práce zahrnuje návrh manuálu, který by mohl být výchozím dokumentem pro praktickou implementaci konkrétních kroků vedoucích ke zkvalitnění zázemí televize, rozšíření programové nabídky a celkové zvýšení její atraktivity. |
|
dc.format |
125 s. (225 320 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Municipalita
|
cs |
dc.subject |
samospráva
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
krizová komunikace
|
cs |
dc.subject |
informace
|
cs |
dc.subject |
komunikace v místní správě
|
cs |
dc.subject |
televize
|
cs |
dc.subject |
kabelová televize
|
cs |
dc.subject |
televizní vysílání
|
cs |
dc.subject |
digitální televize
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
logo
|
cs |
dc.subject |
redakce
|
cs |
dc.subject |
divák
|
cs |
dc.subject |
Municipality
|
en |
dc.subject |
self-government
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
crisis communication
|
en |
dc.subject |
information
|
en |
dc.subject |
commu-nication in local government
|
en |
dc.subject |
television
|
en |
dc.subject |
cable television
|
en |
dc.subject |
television broadcasting
|
en |
dc.subject |
digital television
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
logo
|
en |
dc.subject |
newsroom
|
en |
dc.subject |
viewer
|
en |
dc.title |
Vracovská kabelová televize - možnosti rozvoje stěžejního komunikačního média města Vracov |
|
dc.title.alternative |
Vracov Cable Television - Possibilities of Development of the Core Communication Medium of the City of Vracov |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2024-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the possibilities of further development of Vracov cable television, as a key communication medium serving for communication and passing on information to the citizens of the city of Vracov. The aim of the work is to describe the current situation of this city info channel through primary research and, based on this research, to suggest appropriate steps that contributed to the overall development of television. Three research studies to answer treatment-related questions. The first was focused on the analysis of the current program, the second on the current staffing including its limits, and the third aimed at the preferences and content requirements of television viewers. All three investigations are the basis for a comprehensive final output. The project part of the diploma thesis includes the draft of a manual, which could be a starting document for the practical implementation of specific steps leading to the improvement of the television background, the expansion of the program offer and the overall increase in its attractiveness. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68345
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account