Využití digitálních technologií v mateřské škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Božik, Roman
|
|
dc.contributor.author |
Pudilová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:11Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:11Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55456
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je teoreticko-aplikačního charakteru. Cílem práce je navržení, realizace a následná evaluace sady aktivit s využitím digitálních technologií. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení pojmů z oblasti digitálních technologií a na využívání těchto technologií ve vzdělávacím procesu v mateřských školách. V rámci praktické části je představena sada osmi aktivit určená dětem od 5 do 7 let. Cílem sady aktivit je seznámit děti s různorodými digitálními technologiemi a rozvíjet u nich digitální kompetence. Tato sada aktivit je realizována ve vybrané mateřské škole ve Zlínském kraji. Evaluace sady aktivit je provedena vlastní reflexí a nestrukturovanou reflexí učitelky mateřské školy. Ze souhrnné evaluace vyplývají zjištění týkající se vhodnosti zařazení této sady aktivit do vzdělávání v mateřských školách. Závěr práce je věnován doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
78 s. (100 612 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální technologie
|
cs |
dc.subject |
digitální gramotnost
|
cs |
dc.subject |
digitální kompetence
|
cs |
dc.subject |
informatické myšlení
|
cs |
dc.subject |
m-learning
|
cs |
dc.subject |
digital technology
|
en |
dc.subject |
digital literacy
|
en |
dc.subject |
digital competence
|
en |
dc.subject |
informatic thinking
|
en |
dc.subject |
m-learning
|
en |
dc.title |
Využití digitálních technologií v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
The Use of Digital Technologies in the Kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Obonya, Juraj |
|
dc.date.accepted |
2024-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis is of a theoretical and applied nature. The aim of the thesis is to design, implement and subsequently evaluate a set of activities using digital technologies. The theoretical part of the work is focused on the explanation of concepts from the field of digital technologies and the use of these technologies in the educational process in kindergartens. As part of the practical part, a set of eight activities intended for children from 5 to 7 years old is presented. The aim of the set of activities is to familiarize children with various digital technologies and develop their digital competence. This set of activities is implemented in a selected kindergarten in the Zlín region. The evaluation of the set of activities is carried out through self-reflection and unstructured reflection of the kindergarten teacher. The summary evaluation results in findings regarding the appropriateness of including this set of activities in kindergarten education. The conclusion of the thesis is devoted to recommendations for the practice of kindergartens. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
67427
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account