Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Author: Ledabylová, Lucie
Advisor: Fafílek, Michael
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti HKS sirup, a.s., která vyrábí Moštěnické sirupy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány základní pojmy jako marketing, marketingový mix, marketingové analýzy a marketingový výzkum. Praktická část se věnuje charakteristice společnosti a hodnotí její současný marketingový mix. Na základě zjištěných dat z dotazníkového šetření a analýz jsou formulována doporučení pro zlepšení marketingového mixu společnosti, aby lépe odpovídala současným tržním trendům a potřebám zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55511
Date: 2024-02-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
ledabylová_2024_dp.pdf 3.528Mb PDF View/Open None
ledabylová_2024_op.docx 48.79Kb Unknown View/Open None
ledabylová_2024_vp.pdf 789.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account