Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti |
Author: |
Ledabylová, Lucie
|
Advisor: |
Fafílek, Michael
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti HKS sirup, a.s., která vyrábí Moštěnické sirupy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány základní pojmy jako marketing, marketingový mix, marketingové analýzy a marketingový výzkum. Praktická část se věnuje charakteristice společnosti a hodnotí její současný marketingový mix. Na základě zjištěných dat z dotazníkového šetření a analýz jsou formulována doporučení pro zlepšení marketingového mixu společnosti, aby lépe odpovídala současným tržním trendům a potřebám zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55511
|
Date:
|
2024-02-05 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account