Locus of control a školní výkonová motivace u studentů středních inovativních škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Petr Šafránková, Anna
|
|
dc.contributor.author |
Rošťanská, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:15Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:15Z |
|
dc.date.issued |
2023-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55558
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá školní výkonovou motivací v souvislosti s locus of control v kontextu inovativních středních škol a jejich studentů. Teoretická část je věnována teoretickým východiskům motivace a výkonové motivace, konceptu locus of control, období adolescence a systému inovativních škol. Primárním cílem diplomové práce je zjistit a popsat míru školní výkonové motivace, škálu locus of control u středoškolských studentů a prozkoumat, zda mezi uvedenými jevy existuje souvislost. Sekundárním cílem diplomové práce je zanalyzovat, zda proměnné zahrnuté v této studii mohou ovlivnit diferenciaci míry výkonové motivace a locus of control u studentů. Dalším cílem diplomové práce je přiblížit systém fungování inovativních škol. Dosažení cílů diplomové práce bylo založeno na dotazníkovém šetření a následné analýze dat vybranými statistickými metodami. |
|
dc.format |
133 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
školní výkonová motivace
|
cs |
dc.subject |
locus of control
|
cs |
dc.subject |
adolescence
|
cs |
dc.subject |
středoškolský student
|
cs |
dc.subject |
alternativní a inovativní školy
|
cs |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
school achievement motivation
|
en |
dc.subject |
locus of control
|
en |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.subject |
secondary school student
|
en |
dc.subject |
alternative and innovative schools
|
en |
dc.title |
Locus of control a školní výkonová motivace u studentů středních inovativních škol |
|
dc.title.alternative |
Locus of Control and School Performance Motivation among Students of Innovative Secondary School |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2024-05-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis examines school performance motivation in the context of locus of control in innovative secondary schools and their students. The theoretical background of motivation and performance motivation, the concept of locus of control, the period of adolescence and the innovative school system are discussed. The primary objecitve of the thesis is to identify and describe the extent of school performance motivation, the locus of control scale in secondary school students and to investigate whether there is a relationship between these phenomena. The secondary objective of the thesis is to analyze whether the variables included in this study can influence the differential degree of performance motivation and locus of control in students. The last objective is to give a summary of the innovative schools. Another objective of the thesis is to present the system of innovative schools. A questionnaire survey and subsequent data analysis employing certain statistical techniques served as the foundation for achieving the thesis´s goals. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
66442
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account