Spokojenost diváků s webináři platformy ProID solutions by MONET+
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Gerychová, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:17Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:17Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55600
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce zkoumá spokojenost diváků s webináři a online konferencemi organizovanými platformou ProID solutions by MONET+. Teoretická část popisuje základní problematiku a definování pojmů event marketingu a online eventů, jejich začlenění do marketingového a komunikačního mixu, typologii eventů a také vybranou formu jejich online propagace. V praktické části je pozornost zaměřena na analýzu dat připomínek, komentářů a přání diváků v souvislosti s online eventy ProID. Na základě analýzy dat realizovaného dotazníkového šetření byly identifikovány klíčové silné a slabé stránky těchto eventů, které byly následně využity k návrhu konkrétních doporučení v manuálu pro organizátory, s cílem zvýšit spokojenost diváků. |
|
dc.format |
59 s. (84 437 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
webinář
|
cs |
dc.subject |
událost
|
cs |
dc.subject |
online konference
|
cs |
dc.subject |
online událost
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
ProID
|
cs |
dc.subject |
propagace události
|
cs |
dc.subject |
webinar
|
en |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
online konference
|
en |
dc.subject |
online event
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
ProID
|
en |
dc.subject |
event promotion
|
en |
dc.title |
Spokojenost diváků s webináři platformy ProID solutions by MONET+ |
|
dc.title.alternative |
Viewers' Satisfaction with ProID Solutions by MONET+ Webinars |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gamalová, Kamila |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis investigates audience satisfaction with webinars and online conferences organized by ProID solutions by MONET+. The theoretical part describes the basic issues and defines the concepts of event marketing and events, their integration into the marketing and communication mix, typology of events and also the selected form of their online promotion. In the practical part, the focus is on data analysis of comments, remarks and wishes of the audience in relation to ProID online events. Based on this analysis, carried out using a quantitative method, the key strengths and weaknesses of these events were identified, which were then used to propose specific recommendations in a manual for organisers to improve viewers' satisfaction. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68133
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account