Role marketingu v médiu veřejné služby
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Vařeková, Václava
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T13:03:25Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T13:03:25Z |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5562
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce bude mít jasný cíl - zmapovat význam marketingu pro veřejnoprávní média. Týkat se bude jednoho veřejnoprávního média - Českého rozhlasu. Odpoví na základní otázky typu: Potřebují média veřejné služby reklamu? Jaká je nejpřesvědčivější forma propagace produktů /pořadů/ veřejnoprávních médií? Kolik finančních prostředků by média placená veřejností měla dávat na svou vlastní propagaci? Jak by se měla lišit forma propagace jednotlivých stanic nebo studií České rozhlasu? V diplomové práci také zmapuji finanční zázemí Českého rozhlasu, podíl příjmů z jednotlivých činností, efektivní využití prostředků pocházejících z koncesionářských poplatků. Porovnám atraktivitu inzerce prostřednictvím veřejnoprávních médií ve srovnání s médii soukromými. Budu se snažit najít vhodný poměr mezi objemem investic do vlastní propagace a efektem, který tato propagace může přinést. Součástí diplomové práce bude analýza silných a slabých stránek současné marketingové filosofie veřejnoprávních médií. |
cs |
dc.format |
100 s., 10 příloh |
cs |
dc.format.extent |
2422818 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Veřejnoprávní média
|
cs |
dc.subject |
Český rozhlas
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
koncesionářské poplatky
|
cs |
dc.subject |
koncesionář
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
mediální prostředí
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
public media
|
en |
dc.subject |
marketing strategies
|
en |
dc.subject |
Cesky Rozhlas
|
en |
dc.subject |
hypothesis
|
en |
dc.subject |
marketing analyses
|
en |
dc.title |
Role marketingu v médiu veřejné služby |
cs |
dc.title.alternative |
The role of marketing in public media |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2008-08-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis has a clear goal: to understand the role of marketing in public media. Work is going to focus on one media in particular - Cesky Rozhlas. The thesis will try to answers questions about the needs of commercials and other advertising for public media companies, find the most affective ways to market their product (radio shows and broadcasts) to the public and finally state how much money Cesky Rozhlas, a company financed with public money, should spend on an advertising. The thesis will analyze the current financial situation of Cesky Rozhlas by identifying income sources and find effective ways of marketing itself to public. Part of this thesis is also going to be a detailed analysis of the current marketing strategies of Cesky Rozhlas indentifying weaknesses and strengths. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7623
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account