Budování osobní značky obsahového tvůrce v digitálním prostředí
Show full item record
No preview available
Title:
|
Budování osobní značky obsahového tvůrce v digitálním prostředí |
Author: |
Albrecht, David
|
Advisor: |
Kocourek, Josef
|
Abstract:
|
Budování osobní značky je stále se rozšiřující disciplína, kterou s rozvojem sociálních sítí v dnešní době využívá stále více lidí i firem. Z tohoto důvodu je hlavním tématem této bakalářské práce aktivní přístup k budování osobní značky obsahových tvůrců na sociálních sítích. Práce představuje názory několika autorů na problematiku brandingu a strategické komunikace a v praktické části práce je analyzována komunikace obsahových tvůrců na sociálních sítích a hlavní motivace a návyky cílové skupiny, která tyto tvůrce aktivně sleduje. Na základě obou analýz jsou v práci uvedeny závěry o budování osobní značky v digitálním prostředí a jsou představena možná doporučení pro tvůrce začínající. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55638
|
Date:
|
2024-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account