Budování osobní značky obsahového tvůrce v digitálním prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování osobní značky obsahového tvůrce v digitálním prostředí

Show full item record

No preview available
Title: Budování osobní značky obsahového tvůrce v digitálním prostředí
Author: Albrecht, David
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Budování osobní značky je stále se rozšiřující disciplína, kterou s rozvojem sociálních sítí v dnešní době využívá stále více lidí i firem. Z tohoto důvodu je hlavním tématem této bakalářské práce aktivní přístup k budování osobní značky obsahových tvůrců na sociálních sítích. Práce představuje názory několika autorů na problematiku brandingu a strategické komunikace a v praktické části práce je analyzována komunikace obsahových tvůrců na sociálních sítích a hlavní motivace a návyky cílové skupiny, která tyto tvůrce aktivně sleduje. Na základě obou analýz jsou v práci uvedeny závěry o budování osobní značky v digitálním prostředí a jsou představena možná doporučení pro tvůrce začínající.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55638
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
albrecht_2024_dp.pdf 2.975Mb PDF View/Open None
albrecht_2024_op.docx 92.62Kb Unknown View/Open None
albrecht_2024_vp.docx 90.57Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account