dc.contributor.advisor |
Jelénková, Libuše
|
|
dc.contributor.author |
Ocetková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:19Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:19Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55651
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter. Cílem této práce je představit instrumentální činnosti v souboru hudebních činností jako stěžejní prostředek k rozvoji hudebnosti dětí. Teoretická část práce představuje základní pojmy, jako je hudebnost, hudební vlohy, schopnosti, dovednosti a návyky, popisuje jednotlivé hudební činnosti, které se v mateřské škole realizují, vztah instrumentálních činností s jednotlivými oblastmi rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a také hudební nástroje, které se v mateřské škole běžně používají. Praktická část představuje aktivity instrumentálního charakteru pro rozvoj hudebnosti, jejich následné hodnocení a doporučení pro praxi. |
|
dc.format |
75 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hudebnost
|
cs |
dc.subject |
hudební schopnosti
|
cs |
dc.subject |
hudební dovednosti
|
cs |
dc.subject |
hudební činnosti
|
cs |
dc.subject |
instrumentální činnosti
|
cs |
dc.subject |
musicality
|
en |
dc.subject |
musical abilities
|
en |
dc.subject |
musical skills
|
en |
dc.subject |
musical activities
|
en |
dc.subject |
instrumental activities
|
en |
dc.title |
Rozvoj hudebnosti dětí předškolního věku prostřednictvím instrumentálních činností |
|
dc.title.alternative |
Developing the Musicality of Preschool Children Through Instrumental Activities |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pospíšilová, Helena |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has a theoretical-application character. The aim of this thesis is to present instrumental activities in a set of musical activities as a central means to develop children's musicality. The theoretical part of the thesis introduces the basic concepts such as musicality, musical aptitudes, abilities, skills and habits, describes the individual musical activities that are implemented in kindergarten, the relationship of instrumental activities with the individual areas of the framework curriculum for preschool education, as well as the musical instruments that are commonly used in kindergarten. The practical part presents instrumental activities for the development of musicality, their subsequent evaluation and recommendations for practice. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
67350
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-25 |
|