Návrh využití umělé inteligence v marketingové komunikaci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Neubauer, Jaroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:21Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:21Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55688
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití umělé inteligence v marketingové komunikaci. V teoretické části popisuje vybrané historické milníky umělé inteligence jako samostatné vědy, následně ve spojení s marketingovou komunikací, typy umělé inteligence a metody měření spokojenosti. Praktická část je věnována měření spokojenosti na sociálních sítích u firmy O2 Czech Republic, a. s. Spokojenost je měřena analýzou komentářů z několika příspěvků vytvořených na sociální síti Facebook a výsledkem je určení sentimentu a témat komentářů. Na praktickou část navazuje návrh projektu pro automatizované zjišťování sentimentu a témat příspěvků z komentářů na sociálních sítích za pomocí strojového učení. Projektová část přináší pohled na klady a zápory zapojení umělé inteligence, rešerši dostupných řešení a popisuje základ možné realizace projektu prostřednictvím služby IBM watsonx Assistant. |
|
dc.format |
138 s. (205 347 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
umělá inteligence
|
cs |
dc.subject |
strojové učení
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
textová analýza
|
cs |
dc.subject |
sentiment
|
cs |
dc.subject |
communication in marketing
|
en |
dc.subject |
artificial intelligence
|
en |
dc.subject |
machine learning
|
en |
dc.subject |
customers satisfaction
|
en |
dc.subject |
textual criticism
|
en |
dc.subject |
sentiment
|
en |
dc.title |
Návrh využití umělé inteligence v marketingové komunikaci |
|
dc.title.alternative |
Artificial Intelligence in Marketing Communication |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2024-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the possibilities of using artificial intelligence in marketing communication. The theoretical part describes selected historical milestones of artificial intelligence as a separate science, followed by its connection with marketing communication, types of artificial intelligence, and methods of measuring satisfaction. The practical part is dedicated to measuring satisfaction on social networks at the company O2 Czech Republic, a.s. Satisfaction is measured by analyzing comments from several posts created on the social network Facebook, resulting in determining the sentiment and topics of the comments. The practical part is followed by a project proposal for automated detection of sentiment and topics of posts from comments on social networks using machine learning. The project section provides an overview of the pros and cons of incorporating artificial intelligence, research of available solutions, and describes the basic possible implementation of the project through the IBM Watson Assistant service. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68365
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account