Integrované pojetí folkloru v hudební výchově na 1. stupni základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Integrované pojetí folkloru v hudební výchově na 1. stupni základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jelénková, Libuše
dc.contributor.author Juřenová, Andrea
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:22Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:22Z
dc.date.issued 2024-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55708
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá integrovaným pojetím folkloru v hudební výchově na 1. stupni základní školy. Hlavním cílem práce je zjistit, jak učitelé pojímají integraci folkloru v hudební výchově na 1. stupni základní školy. Teoretická část se věnuje ukotvení základních pojmů a předkládá poznatky o integraci vzdělávacího obsahu, folkloru a folkloru v hudební výchově. Praktická část je zaměřena nejprve na objasnění metodologie výzkumu, dále pak na výsledky výzkumného dotazníkového šetření, jejich analýzu a interpretaci. V závěru diplomové práce je na základě zjištěných údajů navrženo doporučení pro praxi spolu s diskusí a limity výzkumu.
dc.format 86 s. (135 096)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject integrace cs
dc.subject folklor cs
dc.subject lidové tradice cs
dc.subject hudební folklor cs
dc.subject hudební činnosti cs
dc.subject integration en
dc.subject folklore en
dc.subject folk tradition en
dc.subject musical folklore en
dc.subject musical activities en
dc.title Integrované pojetí folkloru v hudební výchově na 1. stupni základní školy
dc.title.alternative Integrated Concept of Folklore in Music Education at Primary School
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pospíšilová, Helena
dc.date.accepted 2024-05-16
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the integrated approach to folklore in music education at the primary school level. The main aim of the work is to find out how teachers perceive the integration of folklore into music education at primary school. The theoretical part presents the clarification of basic concepts and findings on the integration of educational content, folklore and folklore in music education. The practical part is first focused on clarifying the research methodology, then on the results of the questionnaire survey, their analysis and interpretation. The final part of the thesis, based on the findings, suggests the recommendation for practice along with a discussion and limitations of the research.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 67538
dc.date.submitted 2024-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
juřenová_2024_dp.pdf 2.482Mb PDF View/Open None
juřenová_2024_op.pdf 151.3Kb PDF View/Open None
juřenová_2024_vp.docx 28.59Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account