Vliv umělé inteligence na branding

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv umělé inteligence na branding

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Holišová, Marika
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:23Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:23Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55730
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na využití nástrojů umělé inteligence v brandingu. Cílem kvalitativního výzkumu, který byl vytvořen na základě teoretických východisek, je zjištění skutečného využití nástrojů umělé inteligence v jednotlivých fázích procesu a vliv těchto nástrojů na činnost marketingových agentur. Záměrem práce je zodpovězení výzkumných otázek, které na základě rozhovorů s marketingovými specialisty dopomáhají ke stanovení závěrů práce.
dc.format 64 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject branding cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject umělá inteligence cs
dc.subject nástroje cs
dc.subject fáze brandingu cs
dc.subject brand en
dc.subject branding en
dc.subject brand building en
dc.subject artificial intelligence en
dc.subject tools en
dc.subject branding stage en
dc.title Vliv umělé inteligence na branding
dc.title.alternative The Impact of Artificial Intelligence on Branding
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Alexová, Jitka
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the use of artificial intelligence tools in the branding. The aim of the qualitative research, which was created on the basis of theoretical background, is to find out the actual use of artificial intelligence tools in the individual stages of the brand building process and the impact of these tools on the activities of specialized agencies. Thus, the thesis focuses on answering the research questions, which, based on interviews with marketing specialists, help to determine the conclusions of the thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68185
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
holišová_2024_dp.pdf 1.295Mb PDF View/Open None
holišová_2024_op.docx 105.5Kb Unknown View/Open None
holišová_2024_vp.docx 93.67Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account