Locus of Control u dětí staršího školního věku v tradičních a alternativních školách
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Dvořák, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:24Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:24Z |
|
dc.date.issued |
2023-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55755
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaobírá tématikou měření Locus of Control u pubescentů v tradičních a alternativních školách v České republice. Teoretická část diplomové práce je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole se seznámíme s pojmem Locus of Control, autory tohoto konceptu, s oblastmi, ve kterých se dotazníky vyuţívají nejčastěji a s respondenty, pro které je tento nástroj nejčastěji pouţíván. Druhou kapitola slouţí k vymezení dětí staršího školního věku, tedy vývojovou fází a rozvojem osobnosti ve věku pubescence. Třetí kapitola bude zaměřena na tradiční a alternativní školství jak zahraniční, tak v prostředí České republiky. Praktická část se bude zaměřovat na designu výzkumu, analýze a interpretaci dat, diskuzi a na závěr doporučení pro praxi. |
|
dc.format |
104 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
alternativní školy
|
cs |
dc.subject |
locus of control
|
cs |
dc.subject |
pubescence
|
cs |
dc.subject |
starší školní věk
|
cs |
dc.subject |
tradiční školy
|
cs |
dc.subject |
alternative schools
|
en |
dc.subject |
locus of control
|
en |
dc.subject |
pubescence
|
en |
dc.subject |
older school age
|
en |
dc.subject |
traditional schools
|
en |
dc.title |
Locus of Control u dětí staršího školního věku v tradičních a alternativních školách |
|
dc.title.alternative |
Locus of Control in Children of Advanced School Age in Traditional and Alternative Schools |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Denglerová, Denisa |
|
dc.date.accepted |
2024-05-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the topic of measuring Locus of Control in adolescents in traditional and alternative schools in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis is divided into three chapters. In the first chapter we will get acquainted with the concept of Locus of Control, the authors of this concept, the areas in which questionnaires are most often used and the respondents for whom this instrument is most often used. The second chapter is used to define older school-age children, that is, the developmental stage and personality development during adolescence. The third chapter will focus on traditional and alternative schooling both foreign and in the Czech Republic setting. The practical part will focus on research design, data analysis and interpretation, discussion and finally recommendations for practice. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
66460
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account