Profesní hodnoty vychovatelů v dětských domovech

DSpace Repository

Language: English čeština 

Profesní hodnoty vychovatelů v dětských domovech

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Iva
dc.contributor.author Kubíková, Andrea
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:24Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:24Z
dc.date.issued 2024-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55756
dc.description.abstract Práce se zaměřuje na analýzu profesních hodnot vychovatelů, kteří pracují v dětských domovech, a využívá kvantitativního přístupu za pomocí dotazníkového šetření. Teoretická část se zabývá významem hodnot v profesní sféře s důrazem na kontext dětských domovů a roli vychovatelů v této oblasti. Primárním cílem výzkumu je popsat, které hodnoty vychovatelé považují za nejvýznamnější v rámci jejich pracovního prostředí. Výsledky studie by mohly přispět k lepšímu porozumění hodnotových preferencí vychovatelů a poskytnout podporu a rozvoj v oblasti profesního růstu při péči o dětí umístěných v dětských domovech.
dc.format 64 s. (106 333 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject profesní hodnoty cs
dc.subject preference cs
dc.subject vychovatelé cs
dc.subject dětské domovy cs
dc.subject professional values en
dc.subject preferences en
dc.subject educators en
dc.subject children's homes en
dc.title Profesní hodnoty vychovatelů v dětských domovech
dc.title.alternative Professional Values of Educators in Children's Homes
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The work focuses on analyzing the professional values of educators working in children's homes, utilizing a quantitative approach through questionnaire surveys. The theoretical part deals with the significance of values in the professional sphere, emphasizing the context of children's homes and the role of educators in this field. The primary objective is to describe which values educators consider most significant within their work environment. The study results could contribute to a better understanding of educators value preferences and provide support and development in the area of professional growth in caring for children placed in children's homes.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 67555
dc.date.submitted 2024-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
kubíková_2024_dp.pdf 1.558Mb PDF View/Open None
kubíková_2024_op.docx 19.56Kb Unknown View/Open None
kubíková_2024_vp.docx 21.62Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account