[NEOBHÁJENO] Možnosti rozvoje digitální gramotnosti dětí v předškolním věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Obonya, Juraj
|
|
dc.contributor.author |
Krumpolcová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:25Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:25Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55794
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá tématem digitální gramotnosti dětí v předškolním věku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce vymezuje některé klíčové pojmy, jako je digitální gramotnost, digitální kompetence a digitální technologie. Praktická část je věnována kvalitativnímu výzkumnému šetření, které probíhalo metodou polostrukturovaných rozhovorů s učiteli mateřských škol v Moravskoslezském kraji. Cílem výzkumu bylo zjistit, jaké jsou možnosti rozvoje digitální gramotnosti dětí v předškolním věku. Výsledky výzkumu odhalují, jak digitální technologie využívají učitelé ve vzdělávání a jaké faktory podporují či omezují jejich efektivní využití. |
|
dc.format |
68 s. (144 851 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální gramotnost
|
cs |
dc.subject |
digitální technologie
|
cs |
dc.subject |
digitální kompetence
|
cs |
dc.subject |
digitální domorodci
|
cs |
dc.subject |
digital literacy
|
en |
dc.subject |
digital technology
|
en |
dc.subject |
digital competence
|
en |
dc.subject |
digital natives
|
en |
dc.subject |
digital educatio
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Možnosti rozvoje digitální gramotnosti dětí v předškolním věku |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Possibilities of Developing Digital Literacy of Preschool Children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zderčík, Antonín |
|
dc.date.accepted |
2024-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the topic of digital literacy of preschool children. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part of the thesis defines some key concepts, such as digital literacy, digital competence and digital technologies. The practical part is devoted to a qualitative research survey, which was carried out using the method of semi-structured interviews with kindergarten teachers in the Moravian-Silesian Region. The aim of the research was to find out what are the possibilities of developing digital literacy of preschool children. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
67404
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account